לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

messed up


Sometimes bad things just happen-no reason'no purpose.They just occur and were left to pick up the pieces the best we can.

Avatarכינוי:  RazorbladeBitch

בת: 33

ICQ: 202568664 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

אואה...שנה עברה


 

וגם אחרי שנה הכל אותו דבר..

אלה אותם האנשים פשוט עם פנים שונות,אותן הבעיות,אותם התסביכים..

 

פאק כמה שזה כיף להיות בת 16..לדאוג מבנים ולשים זין על הכל.עכשיו כבר לא כיף.עכשיו אני כבר גדולה..עלק גדלוה במימדים אולי!

איזה חיים מעצבנים..מי אמר שבגיל 18 אני לא יכולה להתנהג כמוני?!אבל ביג נו נו..עכשיו כבר בוגרת..עכשיו אני צריכה להפסיק עם השטויות ולהתחיל לחשוב על הצבא-תפקיד בכיר,לימודים-משו עם שם מנופח,חתונה-עם רוסי טוב שלא שותה,ילדים-שיהיו הכי טובים ומצליחים,אותו המסלול בשביל ילדים, פנסיה ומוות.

ואני כולה בת 18!מה אכפת לי מה יהיה בגיל 40?!

 

אני עוד מעט בת 20..פאק.ולחשוב שפעם חשבתי שבגיל 15 הבחורה כבר זקנה.ועכשיו אני שנה וחצי לפני20. ע-ש-ר-י-ם!

 

לפחות חלק קטן ממני עדיין איתי-אותו החלק שמזיין לאנשים בשכל.

נכתב על ידי RazorbladeBitch , 9/9/2009 13:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חופר אנונימי ב-18/9/2009 14:07
 





12,498

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRazorbladeBitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RazorbladeBitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)