לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי סיבות אישיות להיות אחת שכזאת....!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


 

כולם עומדים,אף אחד לא מעיז לשבת,כמו צפירה ארוכה..

וכולם מדברים אף אחד לא שותק..

הדלגים"שלום עכשיו"משנת 1995,לא חידשו..עדיין אותה דרישה.. וכלום לא קורה(כן?)

ושם למעלה,איפה שהוא היה.. צנוע ומופנם.. הם שרים.. מספידים.. גם אחרי 13 שנים..

השירים נוגעים.. העיינים אדומות..כי זה כואב..באמת.

וההוא.. החבר הטוב ביותר,זה שגם היה צריך להיות איתו עכשיו..עומד,זועק "שלום.. שלום.."

וגם ההוא.. וההיא.. "שלום שלום"

ואני לא מבינה,עדיין.. איך אפשר?

מחגיגות שלום,לרצח?

אבל ככה זה פה,לא?

אנחנו כבר לא מופתעים משום דבר.

אפילו השדרן בטלווזיה היה חייב להוסיף משהו על נינט.. התספורת החדשה.

ובסוף,בסוף היא שוב באה.. הרוח..

הבלונידית ההיא..שעד היום קשה לה..כי היום האחרון שלו תמיד יהיה הרוח לפנים שלה.. לקול הענק שלה.

והיא שרה,תמיד את אותו השיר.. וצועקת.. צועקת בקול הכי גדול!!

לפני 13 שנים,גם הקהל צעק איתה.. בקול ענק..

אבל לאט לאט.. הקול נחלש.. מדמה לנו אותנו.. לאט לאט.. אנחנו נחלשים..

והנה כבר מהדורת חדשות.. והם כבר מספרים על הקרב שהיה בעזה..

מה אתה אומר על זה,כבודו?

אה?

מה אתה אומר על זה ששום דבר לא השתנה?

הם שרו שם את השיר הזה "חורף 73" אני כ"כ שונאת אותו,כי הוא כ"כ נכון.

"שאתם תהיו גדולים כבר לא יהיה צבא"

שקרנים,פחדנים..

מה אתה אומר כבודו?

מה אתה אומר על זה?

הבטחות צריך לקיים.

אז למה לא קורה כלום?

למה הכל עומד במקום?

כולם צודקים,הימין.. השמאל.. המרכז.. ואפילו עלה ירוק.

אבל מה עלנו,אה?

מה אנחנו צריכים לעשות?

תגיד כמו מה זה נשמע לך כבודו?

ילדים מתים,פה.. שם..

ילדים..

כמו ההיא שבכתה מעל הקבר שלך.. שהתחננה שהמלאכים ישמרו עלייך,משמר של כבוד!

ואתה,דמוקרטי שלנו..

אתה הרי יודע..שהילדים האלה לא עשו כלום..

אז מה אנחנו צריכים לעשות?

אה?

איך נפסיק את זה?

אני רואה אותם גדלים.. ילדים בני 3 רצים למקלטים.. וזה שובר לי את הלב,תבין

אני לא יכולה לראות את זה,אני לא יכולה לתת לזה לקרות.. זה לא בסדר..

איך אפשר להתרגל לזה שילדים מתים?

 

אנחנו,שעומדים באשוויץ ונחרדים למשמע הסיפורים על הילדים שנורו למוות ונפלו לבורות..

קשה לנו לתפוס שזה מה שעושים לנו ולצערי.. זה מה שאנחנו,בעצמנו.. עושים!

 

אז מה לעשות כבודו?

מה לעשות?

לך היו תשובות..

אתה היית עושה,לא מדבר,כמו שצריך.

כבודו,אני לא עושה את זה בדרך כלל.. אבל הייתי חייבת.

אני חייבת לפנות לחייל היחיד שהיה בצבא השלום,

אני חייבת לשאול.

כבודו,איך עושים את זה?

איך משנים את זה?

 

 

נכתב על ידי , 8/11/2008 22:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 232533566 




5,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA.M אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A.M ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)