לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shujiko’s blog


נעמדתי על מקומי,כמו אגם שומם,בין נופים שאינם קיימים,שוממים.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2014

כמו נחמה


איזה נוראי

זה פשוט להעלם

הגוף נשאר

למטה באדמה

הנשמה חסרת צורה

יוצאת למקום טוב יותר



כמו נחמה

היית כל כך טובה

גידלת אותי כל כך טוב

עד שהגעת לשמיים



היית איתי כל רגע

עטפת אותי באהבה

כל הילדות

עד עכשיו



אני עדיין ילד שלך

ואני יודע שאת למעלה

צופה עליי

מבינה אותי

ושומרת עליי



תודה



מתגעגע אלייך סבתא שלי


נכתב על ידי , 15/5/2014 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





28,393
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshujiko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shujiko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)