לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ציפורה0__O


מוגש עם לב

Avatarכינוי:  ציפורה0__O

בת: 32

ICQ: 234909353 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

צה"ל ניכנס לעזה.... אז ככה יזכרו את היומולדת שלי?


על הבוקר נפל גראד באשקלון, עיר מגורי אבל לא עיר מולדתי (חשק להיתפלצן...), דבר שהעיר אותי משנתי הנחמדה, לפחות משהו החליף את השעון המעורר שלי... זה כבר מעייף לישמוע את אותו השיר כל בוקר... כרגיל ניסיתי לחזור לישון אבל אחותי היתנפלה עלי עם נשיקות וחיבוקים ומחיצות, והיא עוד בת 21 לא ילדה קטנה, ואמרה שהמתנה שלי עוד בדואר, גם המתנה מאבא עוד בדואר... לפחות המתנה של אמא לא היתה בדואר!

היחלטנו ליברוח מהעיר לראשל"צ והיה ממש כיף לעשות להורים משכנתא קטנה ביום ההולדת רק חבל שהעלו את המצב באמצע הארוחה... וכרגיל היתחלתי לריב איתם שצריך להשאיר טיפ גדול יותר למלצר החמוד שהיה לנו, בימינו קשה להיתפרנס...


אתמול נסעתי לת"א יופי-היי! עם נטוש שלי ליומולדת ועשינור ראסטא וקנינו דברים נקבתיים.... דבר שדי נדיר אצלי במיוחד... זה לא שאני אבוגבר אבל לא גירלי-גירל... היה לי כיף לבזבז כסף:] והעובדים בפיצה עגבניה כוסונים >-<


ואני ממש נגד המבצע.... לא ביגלל המטרה אלה ביגלל שאני יודעת שלשני הצדדים יהיו הרוגים... וזה מה שהכי מעצבן אותי בכל המצב שאנשים תמימים מתים לשני הצדדים.

נכתב על ידי ציפורה0__O , 3/1/2009 21:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לציפורה0__O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ציפורה0__O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)