לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רוני גוטמן


לא נמאס לכם להיכנס לבלוגים?!

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 208878804 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

בייי!


אינלי כוח לעדכן יותר ביי ביי כולם

היה נחמד היה נעים ועכשיו-

בייייי!

נכתב על ידי , 16/11/2005 19:22   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד 3 ימים!


עוד 3 ימים יומולדת 14...

קונים לי mp3

אבל אני רוצה פלאפון ליומולדת!

 


system of a down

נכתב על ידי , 12/11/2005 17:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה שמשום-מה הצחיקה אותי ו-שלושת האלילים שלי




הצחיק אותי משום-מה..

האלילים שלי:

    1)                 

 

2)              מסטיקים של AIRE-WAVE אם הם לא היו קיימים אני לא יודעת מה הייתי עושה!  

 

3)   ספונג'בוב!!!!




ביי ביי כולם




נכתב על ידי , 6/11/2005 21:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfire girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fire girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)