לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסע שלי למקום טוב יותר


יצאתי מדעתי. תיכף אשוב!

כינוי: 

בת: 33







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


כל פעם שעוברת משאית על הכביש, ממש בסמוך עליי, אני מתהפנטת.

אני מסתכלת עליה חולפת על פניי. מתמכרת לרוח, שואפת מלוא ריאותיי, כאילו הייתה זו הפעם האחרונה.

מחכה לפגיעה הבלתי נמנעת, מקווה שהפעם יהיה לי גם את האומץ לקפוץ לפניה. כל כך מקווה שעכשיו המשאית הזו תפגע בי, וכל הכאב הזה ילך, וכל החוסר הזה הוא ילך. ואני אחייך לי כי הרוח הייתה לי כל כך נעימה, והמוות כל כך נעים לי.

ועכשיו זה נגמר.

ואין יותר להרגיש.

 

נכתב על ידי , 18/11/2007 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של only me ב-18/11/2007 16:46



3,875
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNameless Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nameless Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)