לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Luna Ilidium

"אין זה משמש דבר להיות חזק בפני המוות ובפני האהבה."

Avatarכינוי:  ג'וזף

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2021


אז התפטרתי מהעבודה החדשה, אני מתחיל לעבוד ביום חמישי הבא בתור מתכנת. כן, אשכרה מתכנת.

מסע של כמה שנים טובות סוף סוף מסתיים עם עבודה אמיתית ולא רק דיבורים על מה יכול להיות.

אי שם ב-2018 החלטתי שאני רוצה לנסות ללמוד תכנות, התחלתי עם פייתון באופן עצמאי דרך יוטיוב ומהר מאוד הבנתי שזה לא יביא לתוצאות מספיק טובות. בנובמבר 2019 התחלתי קורס תכנות אפליקציות בהאקריו, סיימתי אותו לפני חצי שנה, ובזכות חבר שלמד איתי באותו קורס הגעתי לריאיון בחברה קטנה - ועכשיו אני הולך לעבוד איתו!

 

בלי קשר לזה, אתמול סוף סוף ישבתי להלחין שיר לפרויקט הסולו שלי, וזה נשמע מעולה. אני לא יכול לחכות לשבת על עוד קטעים, אמורים להיות 7 סה"כ. אולי 8, אם אני אחליט להוסיף עוד שיר. אז כן, יש התקדמות. אני מאוד מקווה שילך לי טוב עם התכנות, אני מקווה שהכל ילך חלק ואני אשקיע המון אבל גם אלמד המון וארגיש שאני סוף סוף מתקדם עם עבודה שמעניינת אותי ומרגשת אותי אני מקווה שבקרוב אני גם אתחיל להרוויח כסף טוב מזה.

נכתב על ידי ג'וזף , 4/10/2021 14:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



30,504
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)