לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Luna Ilidium

"אין זה משמש דבר להיות חזק בפני המוות ובפני האהבה."

Avatarכינוי:  ג'וזף

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2022    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2022


לפני כמה שנים כתבתי פה שאני שונא את ישראבלוג. לא בכדי.

אני נכנס לפה וקורא אחורה וזה פשוט מכניס אותי לדיכאון. היה לי השבוע מן התקף דיכאון של כמה ימים בגלל שהחלטתי להיכנס לכאן ולקרוא דברים שכתבתי בעבר. פשוט טעות מטורפת. קשה לי גם לקרוא בלוגים של אחרים, זה מכניס אותי למקומות לא טובים בהם אני מרגיש קטן ולא חשוב ומשעמם.

אני צריך ללמוד להיכנס לכאן רק בשביל לפרוק. כל דבר אחר כנראה פשוט יפגע בי.

 

היה לי סופ"ש ארוך שלשם שינוי הרגיש כמו מנוחה אמיתית. הפסקה אמיתית מהחיים הרגילים והשגרה שבה לא קורה כלום, והתעסקות בדברים שבאמת מביאים לי אושר. עשיתי מלא מוזיקה, שיחקתי D&D עם קבוצה חדשה, פגשתי משפחה (של בת הזוג), עשינו מנגל עם חברים. באמת שהיה אחלה. אני מקווה שזה יתן לי דלק עד לחופש הרציני הבא. אני באמת שמח מאוד שעברתי לתחום התכנות ושמצאתי את המקום שבו אני עובד עכשיו. באמת, מרגיש בר מזל.

נכתב על ידי ג'וזף , 8/5/2022 00:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



30,514
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)