לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Luna Ilidium

"אין זה משמש דבר להיות חזק בפני המוות ובפני האהבה."

Avatarכינוי:  ג'וזף

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2022


ארבעה חודשים וחצי במקום העבודה החדש

עוד מעט חצי שנה

זה אומר שסה"כ אני בתחום עוד מעט שנה

קצת לא נתפס בעיניי

לחשוב שהיום לפני שנה עדיין הייתי במקום כל כך לא טוב בחיים עם אינסוף חרדה ולחץ

אני כל כך שמח על השינוי הזה, כל כך שמח שעשיתי את הצעד הזה. אני באמת לא יודע איפה הייתי היום אם לא הייתי עושה את זה. אולי באמת פשוט לא הייתי. אני לא יודע כמה עוד הייתי מסוגל לעמוד בלחיות ככה

 

ההכזרה על תאריך היציאה של המשחק הבא בסדרת God of War הגיעה באופן רשמי וזה אומר שהגיע הזמן להתחיל לשחק את כל המשחקים מההתחלה.

התחלתי לשחק ב-Accension והוא כל כך מזכיר את המשחק מ-2018 בעיצוב השלבים והרעיונות, אבל הוא עדיין משחק קלאסי בסדרה. God of War של 2018 פשוט שינה לגמרי את המשחקיות והפך את המשחק להרבה יותר רציני וקולנועי, רמת המשחק של השחקנים פשוט מעולה והכל שם כל כך יפה. זה באמת, כנראה, המשחק האהוב עליי בפער ניכר על משחקים אחרים, בתוך סדרת המשחקים הזאת ומחוצה לה, באופן כללי.

את המשחק כרגע אני משחק ברמת הקושי הכי גבוהה ואני פשוט לא נהנה מזה, זה די סבל למות כל כך הרבה פעמים בגלל שטויות של משחקי פלטפורמה (ליפול מהקצה של הבמה למוות סתם בגלל שכיוונת ב-99.9% נכון ולא ב-100%... באמת מתסכל בלי סיבה) אבל כמובן שבלי קשר לזה המשחק בהחלט נהדר ואני מאוד נהנה ממנו. את הבאים נראה שאשחק ב-normal שוב וזהו.

אה, כן, קניתי PS3 במיוחד בשביל המשחקים הראשונים בסדרה, כדי שאוכל לשחק בהם. הבנתי שהם זמינים ב-PS Now אבל השירות הזה לא ממש פעיל בארץ אז מי שרוצה בכל זאת לשחק במשחקים הדי ישנים האלה צריך פשוט להשיג קונסולה שמריצה אותם, וכמובן את המשחקים עצמם.

למזלי הצלחתי להשיג את הקונסולה והמשחקים באחלה מחירים והכל עובד חלק.

 

את הטיסה לפורטוגל אנחנו ככל הנראה דוחים לאפריל, ובעוד כמה ימים נטוס לצ'כיה שוב, לפסטיבל ברוטאל אסולט שאמור להיות השנה משוגע במיוחד, עם ליינאפ מדהים. אני כבר לא יכול לחכות עד שאחזור לפראג שהיא כנראה העיר האהובה עליי בעולם, ולהיות קצת באירופה, במדינה שבה יש תחבורה ציבורית מתפקדת כמו שצריך שאפשר לסמוך עליה, ויש בירה מעולה ואוכל טוב במחירים זולים. כל כך כל כך מתגעגע למקום הזה.

הטיסה הייתה אמורה להיות בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות 5 בבוקר, ודחו לנו אותה ל-9 בבוקר שזה כנראה יזיין לנו את הכל. אני מאוד מקווה שלא יהיו בעיות עם המזוודות ושלא יהיו עיכובים בטיסה ושלא נצטרך לעמוד מאה שנה בתורים ארוכים... כוסעמק אין לי כוח לכל החרא הזה. אני מת שזה כבר יעבור ואני אהיה בדרך לנחות בפראג שוב.

איכשהו אני מרגיש שאני שוכח דברים שצריך להכין וזה מאוד לא נחמד לי, אפילו שעשינו רשימה מסודרת ורוב הסיכויים שדווקא כן קנינו וסידרנו את כל מה שצריך. הבאנו גם קטסיטר בשביל החתולים, שתיתן להם תרופות ותדאג להם בזמן שאנחנו בחו"ל, והאמת שאני די מודאג כי זאת הפעם הראשונה שאנחנו עושים משהו כזה. אני מאוד מקווה שהכל יהיה בסדר.

 

אעאעאע התרגשות

נכתב על ידי ג'וזף , 31/7/2022 12:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)