לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

אני נשוי, אז אני יכול להיות רגוע...


אחת הסיבות שבגללן בני אדם הם מונוגמיים היא שככה לא מעבירים מחלות מין. איך בכל זאת איידס נהיה כל כך נפוץ בעולם? ביותר מדרך אחת, אבל (ותסלחו לי על הישירות) מעורבות בזה הרבה שרמוטות.

 

אני מאחל לכולכם למצוא בני זוג קבועים, ואם וכאשר זה יקרה, בקשו מהם לעשות בדיקת איידס. מאותו רגע והלאה, תהיו נאמנים אחד לשני.

 

שיהיה לכם לבריאות!

נכתב על ידי , 2/12/2012 17:05  
הקטע משוייך לנושא החם: יש לך קונדום?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)