לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

הממשלה החדשה


כשהסתיים יום הבחירות התערבתי עם גיס שלי שיש עתיד יישבו בממשלה יחד עם ש"ס. ידעתי שביבי הולך להתעקש על ש"ס, וחשבתי שיאיר לפיד בסוף יצטרך להתפשר כדי להיכנס לממשלה. כרגע זה נראה שאני הולך להפסיד בהתערבות. יאיר לפיד הצליח להשאיר את ש"ס מחוץ לממשלה. בפעם הקודמת שש"ס הייתה באופוזיציה, זה היה בתקופה של אבא שלו, וזה היה רק לקדנציה אחת, ואז מפלגת שינוי התפרקה. אני מקווה שהפעם ש"ס תישאר מחוץ לממשלה ליותר זמן.

 

מה שאני לא אוהב אצל יאיר לפיד, זה שהוא מתמקד בגיוס של החרדים לצבא או לשירות לאומי. מה שהכי חשוב, לדעתי, זה שהחרדים ייצאו לעבוד וייפרנסו את עצמם. למרות שנתתי שלוש שנים מהחיים שלי לצבא, והחרדים לא נתנו לצבא יום אחד, זה ממש לא אכפת לי. לא על זה אני אתחשבן איתם. הבעיה איתם היא שלכל זוג חרדים יש 12 ילדים, והם לא עובדים בשביל לפרנס אותם. הם חיים על קצבאות. אני, שאין לי עדיין ילדים, ומת שיהיו לי ילדים, וחוסך כל שקל כדי שאוכל לפרנס אותם - צריך לפרנס את הילדים של החרדים.

התרומה הכי גדולה של החרדים למדינה תהיה לא בגיוס שלהם לצבא או לשירות לאומי, אלא בזה שהם יפסיקו להיות טפילים של המדינה ויתחילו לפרנס את עצמם.

נכתב על ידי , 11/3/2013 23:04  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים ממשלה
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-13/3/2013 20:44



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)