לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

הודעה של צביה - ע"פ פוסט של אורלי וגיא בפייסבוק


 
שמי צביה, נכה אורטופדית כ-7 שנים ונעזרת בכיסא גלגלים.

אינני מבקשת כסף !
אני מחפשת אנשים שיוכלו להפיץ את הקישור לאתר שלי, שעוסק בצלחות מעוטרות שאני יוצרת.
בזכות העבודה יש לי סיבה מוצדקת להתעורר בבוקר ולחיות בכבוד.
בתחילת 2010 הקים עבורי ...אדם יקר אתר באינטרנט בהתנדבות, והוא מתחזק אותו ועוזר לי בקידומו.
לאחרונה ההזמנות ירדו, אני חסרת תעסוקה ועליי להתקיים רק מקצבת הנכות.
אנא הפיצו את בקשתי לתפוצה הכי רחבה שאתם יכולים.

בבקשה:
 

 
תמונות מתוך האתר:





נכתב על ידי , 19/3/2013 11:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)