לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

תגידו, אתם מריחים ריח של שרוף? כי החג נשרף!


בני נוער רבים חוגגים את ל"ג בעומר, ורוב החוגגים, בעיקר החילוניים שבהם - אין להם מושג על מה חוגגים את החג הזה בכלל. אין לי בעיה עם זה. לא צריך סיבה בשביל לחגוג. זה כמו הסילבסטר, שבכלל קרוי על שם אחד שהרג יהודים, אבל עדיין יש רבים שחוגגים את הסילבסטר, פשוט בשביל לחגוג.

 

אני לא מקנא באנשים שגרים ליד המדורות, יושבים בבית ונחנקים מהעשן. למזלי, אני גר במקום כזה שאי אפשר להקים מדורות באופן שיפריע לי.

 

אז כל מי שחוגג במדורה - שיהיה לו חג שמח ובטוח!

נכתב על ידי , 26/4/2013 09:38  
הקטע משוייך לנושא החם: לג בעומר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)