לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אבא שלי חזר מארצות הברית


היה שבועיים בדרום מערב המדינה עם חברה שלו...

 

היום באתי לקחת אותו משדה התעופה. לקחתי את האוטו שלו ונסעתי לנתב"ג. באופן טבעי אני נוסע לאולם קבלות הפנים של טרמינל 1. אני נעמד עם האוטו מול היציאה של הבניין. המטוס היה אמור לנחות כמה דקות קודם, אז החלטתי לחכות לו שם ולא לחנות בחניון.

 

פתאום שמתי לב: הייתי שם לבד. איפה שאר האנשים שאוספים את יקיריהם? איפה המוניות? יצאתי מהאוטו (שעמד בצד הכביש), והסתכלתי דרך החלון. לא היה אף אחד גם בתוך האולם. רק אז הגעתי למסקנה שהכל עבר לטרמינל 3. לא רק ההמראות, גם הנחיתות. אפילו כבר טסטי מאז השינוי הזה.

 

נסעתי לטרמינל 3. שם הייתי חייב להחנות את האוטו בחניון. 15 הדקות הראשונות חינם, אבל כשנכנסתי פנימה הבנתי שזה ייקח יותר מ-15 דקות.

 

אני אוהב את אולם קבלות הפנים. אני מת על המחזה הזה של ילדים שקופצים על אבא שלהם שהרגע נחת מחו"ל. אני גם תמיד אומר לעצמי: בכל מקום שיש בו הרבה אנשים, יש סיכוי טוב לפגוש מישהו שאני מכיר.

 

כשאבא שלי וחברה שלו יצאו, הלכנו לאוטו. שניהם כבר מתו להתחפף. החברה אמרה לי - צריך לשלם את כרטיס החניה במכונות. איפה יש מכונות, שאלתי אותה. בערך שם...

 

יצאתי לחפש את המכונה. באתי לשאול מישהו: סליחה, אתה יודע איפה המכונות של ה..."

פתאום אני שם לב שזה חבר שלי מהצבא. דיברנו קצת. לא היה לי נעים מאבא שלי. השארתי לחבר את מספר הטלפון שלי ונפרדתי ממנו. אני מקווה שהוא יצלצל מתישהו.

נכתב על ידי , 13/5/2006 23:30   בקטגוריות אופטימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)