לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה ההגדרה שלך לרוע?
לשקר או להפר הבטחה. זה גורם לי לאבד את האמון בבנאדם...

מה ההגדרה שלך לטוב לב?
כנות וקיום הבטחות. עזרה הדדית.

האם את רואה את עצמך כאדם טוב?
אני מאמין ביחס גורר יחס. אני טוב למי שטוב אלי... אני משתדל לא להיות כפוי טובה...

כשאני פוגש מישהו חדש, אני מתיחס אליו בשיטת "כבדהו וחשדהו".

מה לדעתך מניע אנשים להתנהג ברשעות?
אכזבה. בנאדם לא קיבל את מה שרצה, או התאמץ לריק.

מה לדעתך הפתרון לרוע?
להיות סובלני ולכבד את האחר גם כשהוא מאכזב אותך.

מה לדעתך הדבר הכי מרושע שאדם יכול לעשות?
בעיקרון אני יכול להבין כל אדם שבסך הכל מנסה לדאוג לעצמו.
אם מישהו עושה משהו דווקא בשביל להזיק לאחר, בלי להרוויח מזה כלום בעצמו - זה מרושע.


מה לדעתך הדבר הכי טוב שאדם יכול לעשות?
לתת לי מיליון דולר (-:

מה הדבר הכי מרושע שאי פעם עשית?
שלא הגשתי עזרה לאנשים שהיו צריכים אותי... הפרטים שמורים במערכת.

מה הדבר הכי טוב שאי פעם עשית?
גם את הפרטים האלה אני מעדיף לא לחשוף...

האם את מאמינה שבני האדם טובים בבסיסם?
אני מאמין שבני אדם בבסיסם דואגים לעצמם. לפעמים זה טוב ולפעמים זה לא.

מי האדם הכי רע שאת מכירה?
אין כזה דבר "הכי רע". כולם נמצאים על הסקאלה שבין טוב לרע. אף אחד לא בקצה.

מי האדם הכי טוב שאת מכירה?
כנ"ל

נכתב על ידי , 22/7/2007 00:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)