לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

דיבורים שמתגלגלים.


סיפרתי לכם כבר שיש לי חברה, נכון? אנחנו ביחד כבר חודשיים. כל הכבוד לנו. ביום שבת נסענו ביחד לצפון וטיילנו בהר מירון ובחיפה. אבל לא על זה רציתי לספר הפעם...

 

הסיפור הוא על שתי האקסיות האחרונות שלי, אלה שאני עדיין בקשר איתן.

 

האחרונה, איתה הייתי שנתיים וחצי תמימות, כנראה תמימות מדי, שולחת לי הודעת מדי פעם - "אני יודעת שיש לך חברה חדשה, ואתה מקדיש לה את סופי השבוע, אבל מתי אנחנו נפגשים?"

 

עד שיום אחד נמאס לי, התקשרתי אליה ואמרתי לה שהיא לא נראית טוב ככה, שאני לא רוצה שהחברה שלי תחשוד, ושהיא תחכה בשקט עד שאני אחליט מתי אני רוצה לפגוש אותה. היא מיד התחילה לבכות ולומר שאני מנתק איתה את הקשר. אמרתי לה שאני לא מנתק את הקשר לגמרי - אני רק רוצה לקחת עליו שליטה.

 

שלשום אני מקבל הודעה מהאקסית השניה (אגב, שתיהן חברות טובות אחת של השניה), ודרשה שאתנצל. כשאמרתי לה שאין לי מושג על מה היא מדברת, היא כתבה לי שאיבדתי ידידה. מיד התקשרתי אליה וביקשתי שהיא תסביר על מה היא מדברת.

 

היא אמרה שהאקסית האחרונה שלי אמרה לה שאני רוצה לנתק את הקשר עם שתיהן. צחקתי בלב. אני מחזיק אותה עכשיו בביצים שאין לה. לא פירטתי על השיחה שלי עם האקסית האחרונה. אמרתי לה (לשניה) שאם הייתי מנתק איתה את הקשר, הייתי אומר לה בעצמי. איך היא מסוגלת לשמוע ממישהי אחרת שאני מנתק איתה את הקשר ולהאמין לזה?

 

בקיצור, שתיהן יצאו מטומטמות, ואני שמח שאני לא חבר של אף אחת מהן יותר.

נכתב על ידי , 13/2/2008 00:38   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)