לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רשימה משותפת...


לא הייתי צריך לחכות לסקרים בשביל לדעת שהריצה ברשימה משותפת של הליכוד וישראל ביתנו לא תועיל להם.

 

במערכות הבחירות שאני זוכר, שתי מפלגות שרצו ברשימה משותפת מעולם לא קיבלו יותר מנדטים ממה שהיה להן בנפרד.

 

אם ביבי וליברמן יחברו בכל מקרה לקואליציה, עדיף להם שלשתי המפלגות יהיו כמה שיותר מנדטים, גם אם הם ברשימות נפרדות. סיעת הליכוד לא צריכה להיות הסיעה הכי גדולה בכנסת - עובדה - בכנסת הנוכחית, סיעת קדימה גדולה יותר מהליכוד, ובכל זאת ביבי הקים את הממשלה. ביבי צריך גוש ימני חזק.

 

אגב, גם השמאל צריך להתאחד. לא בהכרח לרשימה אחת, אבל לפחות שיהיה אפשר להקים קואליציה. אחרת אין שום סיכוי שהשמאל יצליח לתפוס את השלטון.

נכתב על ידי , 29/10/2012 15:21   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיסאוס ב-30/10/2012 13:06
 



איזו סיבה יש לאזרח ישראלי לא להצביע בבחירות?


בבחירות האחרונות הצביעו 63% מבעלי זכות הבחירה. מחר, אחוז ההצבעה כנראה לא יהיה גבוה יותר, לפחות לא באופן משמעותי.

אני לא מבין איזו סיבה יש לאזרח ישראלי שחי בארץ לא להצביע בבחירות?

אתה משרת בצבא.
אתה משלם מסים.
אתה נלחם על זכויותיך עד השקל האחרון, אם זה החזרי מס או ביטוח לאומי וכולי.

אז למה לא לממש את זכות הבחירה שמגיעה לך על פי חוק?

הקלפי רחוק מהבית? תעדכן את הכתובת שלך בתעודת הזהות!
אין למי להצביע? תצביע לרע במיעוטו!
אתה לא מצביע מתוך מחאה? אף אחד לא סופר אותך! הרכב הכנסת מושפע רק מאנשים שכן הצביעו.
חושב שאם אחוז ההצבעה יהיה נמוך, זה ישנה למישהו? אז זהו, שלא. חברי הכנסת החדשה לעולם לא יתלוננו על תוצאות הבחירות... חוץ מזה, למרות שאחוז ההצבעה בישראל במגמת ירידה, הוא עדיין גבוה יחסית לאחוזי ההצבעה במדינות דמוקרטיות אחרות. יש מדינות, בהן אחוז הצבעה של 50% הוא גבוה, ולהן ממש לא אכפת.

לדעתי, מי שלא מצביע הוא פשוט פראייר. זאת לא קלישאה. זאת האמת.
נכתב על ידי , 9/2/2009 17:31   בקטגוריות אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/11/2010 21:00
 



מבצע עופרת יצוקה


אמנם אני לא תושב הדרום, ואין לי צילומים של ישראלים רצים לאזורים מוגנים בזמן אזעקה, אבל אני עדיין רוצה להיות חלק מההסברה הישראלית בעולם. כתבתי את דעתי על מבצע "עופרת יצוקה" בבלוג שלי באנגלית. אתם מוזמנים העיר הערות ולעזור לי להפיץ את הפוסט בעולם:

 

Operation Cast Lead

נכתב על ידי , 3/1/2009 00:38   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,375
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)