לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמ... אין שם?!

תתמכר, תנסה להבין שחסר, שמגיע לך קצת יותר מהיופי, שאין לך אופי לזה!!!!!!

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 173545118 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

החדר שלי!!!


סופסוף משו מתקדם בשיפוץ החדר שלי!!!! כבר עשו לי צבע(כתום-צהוב) והשבוע עושים לי פרקט ומגיעים הרהיטים...היום גם קניתי מיטה.. והלכתי לחפש מנורה.. וכשנכנסים לחניות של המנורות.. אוי זה פשוט נורא.. פתאום כל המנורות בעינים שלך ובום בום בום בום אור מכל הכיוון.. ויוא יצאתי אם כזה כאב ראש.. משו נורא.... וגם לא מצאתי מנורה בסוף :-((( באסה.. אבל לא נורא.. נחפש עוד.... היום חשבתי על זה וכבר עבר חודש וחצי בערך מאז סוף הלימודים!! זה עבר ממש מהר... וואו.. ואז חשבתי על זה שיש עוד קצת פחות מחודש לחזרה ללימודים .. :-(( כן טוב אבל מה לעשות... נתגבר גם על זה... טוף אז אני הולכת.. בפעם הבאה אני ימשיך את הסיפור על הכיסא המתוסבך.. חחח מאיפה הקרצתי תדברים האלה?!?! לא בררו.. אוי פאקיט אני חייבת ללכת.. ובבקשה על תרשמו תגובות לא נעימות... אין לכם משו טוב לרשום אז פשוט אל תרשמו... ביי לכולם ויומטוףףף
נכתב על ידי , 5/8/2005 22:26  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני זאת אני?!? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני זאת אני?!? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)