לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2008

שמאלנית לוחמת


שיחה לא ממש נעימה עם אהובתי היקרה העלתה סוגיות שונות בעניין צה"ל:

 

 

מה תרצי לעשות בצבא?

אני עושה שירות לאומי קודם ואחרי זה צבא.

שירות לאומי? למה?

אה, כי אני רוצה.

אבל מה נותן לך שירות לאומי?

אמ..

ואוו כל כך הרבה?

מצחיק מאוד. כן, אני אחיה בקומונה עם חברים שלי, אתנדב ואעשה הרבה בשביל ארץ ישראל. די לכיבוש!

אה, ואיך בדיוק זה שונה מהצבא?

כשאני אהיה שם אני אדע, עכשיו, מאיפה לי?

אוקי, ונניח ולא ימצא חן בעיניך לעשות שירות לאומי? אין דרך חזרה יונואו...

אמ..

טוב, ואחרי השירות הלאומי, כשתהיי כבר בת 19, מה תרצי לעשות בצבא, שנתיים?

אני לא יודעת.

את מכירה את האפשרויות שלך לא?

כן, אני רוצה להיות לוחמת!

לוחמת?

כן, לוחמת. כי מבחינתי אין משהו אחר לעשות בצבא.

אה, באמת? ואיך בדיוק זה מסתדר עם ה"די לכיבוש" וכל זה?

מה זאת אומרת?

את יודעת מה עושים לוחמים בצה"ל?

...

בעיקר מטפלים בנושא הכיבוש, בשטחים הכבושים ושומרים שהפלשתינאים לא יחזרו לעשות פיגועים (כי מאיפה הם באים? מהשטחים, ומזרח ירושלים אבל זה לא עקרוני). חיילים בדרך כלל נאלצים להכות מתנגדים, מתנחלים וכן, לפעמים גם פלשתינאים, אלה ש"כבשנו" להם את השטחים. אלה שלא איכפת להם אם תמותי או יותר נכון, הם רוצים שתמותי בעד ארצך, אה סליחה, ארצם.

...

בקטע הזה היא הפסיקה להקשיב וכל הפוליטיקה לא עניינה אותה, אבל אני מקווה שמשהו חדר לתודעה שלה. יש משהו נורא תמים בחשיבה שלה, ואני מסכימה עם חלק מהדברים אבל שטיפות מוח לא עובדות.

 

 

הנוער העובד והלומד היא תנועת נוער ששוטפת את מוחם של צעירי ארצנו להיות שמאלנים יפי נפש, אוהבי שונאינו, שלא מאמינים בארץ ישראל השלמה או ארץ ישראל בכלל. מישהו מהם בכלל חושב איך העולם יסתדר בלי ירושלים בירתינו? מישהו מהם בכלל חושב מה יקרה פה עם 2 מדינות או גרוע מכך, מדינה אחת - פלשתין? מישהו מהם בכלל חושב מה היה קורה אם לא היינו בונים חומה? אם לא היה לנו צבא שישמור על הגבולות, שישמור על ביטחונם? מדינת ישראל בגבולותיה הישנים - מישהו בכלל טורח להראות להם את המפה? מישהו מלמד אותם מהו הקו הירוק?

מדינת ישראל כבר ויתרה מספיק על שטחים ועקרונות כדי שיהיה שלום עם מדינות ערביות (עוינות לשעבר), למה לוותר על מדינה שבכוחות עצמנו ובתמיכת רוב העולם הקמנו? למה לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן? למה לוותר על החופש להסתובב בתל אביב, על החופש לעלות על אוטובוס? בגלל מישהו ששונא אותנו, את היהודים.

 

אני יהודיה ששירתה בצה"ל שנה ותשעה חודשים, בתפקידי נוכחתי לדעת שבלי פעילות, בלי רעש, בלי משמעת, כל יום יהיה כאן פיגוע, כל יום יהיו הרוגים, כל יום יהיה יום של אבל וכל יום הוא יום בלי גלעד שליט.

 

אז תגידי לי את, היית מוכנה לתת את החדר שלך לפלשתינאי? היית מוכנה שאותו פלשתינאי יהרוג את אהובייך?



 

נכתב על ידי הויקונטית , 26/11/2008 09:05   בקטגוריות שחרור קיטור באבואה בואה, צבא  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)