לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

נבואה


אני כל הזמן חושבת, אולי אני היורשת של נוסטרדמוס. כל מה שאני אומרת או חושבת מתישהו או בצורה כלשהי מתגשם. וזה ממש מייגע.

 

אני למשל אמרתי שדודו טופז תקף את כל האנשים האלה ו-הנה זה נכון.

אני גם אמרתי שאובמה ייבחר.

אני אמרתי שהילרי תוותר לו כי אין לה סיכוי בתור נשיאה אלא בתור גג שרת חוץ או משהו.

אני אמרתי שזה עניין של זמן עד שארה"ב תיפול מאיזה משהו קטן כמו כסף.

אני אמרתי שזה רע שכסף זה דבר וירטואלי.

 

יש עוד כמה כאלה.

 

אני גם אומרת ש:

לא יהיה שלום בתקופת ביבי או אובמה

צפון קוריאה - זה עניין של זמן

איראן - זה עניין של זמן

ישראל- זה עניין של זמן...

 

ובלי קשר לחדשות:

 

אני אומרת שתוך גג 20 שנה לא יישארו גברים בעולם, הם ייכחדו,

תהיה רעידת אדמה שתרוקן את הכנרת

הכנרת תתרוקן לפני זה

תוך שנתיים אין ים המלח, יש רק מלח

מה שעכשיו אורגני ובאופנה, יתגלה כהונאה גדולה

יגלו שעישון מסרטן, לא יעשו עם זה כלום, שוב יגלו שעישון מסרטן ושוב לא יעשו עם זה כלום

יגלו שסקס וצחוק הם התרופות לכל המחלות

 

מפורסמים:

יהודה לוי ונינט לא יתחתנו ואם כן יש להם גג שנה של ביחד

רמי קליינשטיין והראל סקעת הומואים

ריטה היא גבר

רמי קליינשטיין (שאגב, כן עושה סמים) הוא ההוכחה שגברים ייכחדו ויישארו רק נשים (גם נשים עם אבר גברי*)

 

מפורסמים הזויים:

בר רפאלי לא תעזוב את ליאו בשביל נועם טור אלא בשביל לעשות ילדים לבראד פיט ואנג'לינה באפריקה

נועם טור הומו (אני מקווה מאוד לטובתו שזה לא יתגלה כנכון)

דודו טופז יתאשפז כחולה נפש במרכז גמילה מסמים ונשים, אחר כך ישב עם חנן גולדבלט באותו תא שם הם יעשו אודישנים לאסירים שיתלוננו שנשכו אותם ושהפשיטו אותם ועשו בהם שפטים!

 

זהו בינתיים...

נכתב על ידי הויקונטית , 1/6/2009 12:37   בקטגוריות מוזרויות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)