לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

כמה מילים על סקס


אני חייבת לומר שיש בהחלט שני צדדים לכל מטבע. לא מזמן גיליתי את הצד עם הפרצוף. את הצד עם המספר אני מכירה היטב. זה הצד המוכר, שאת תמיד יודעת כמה הוא שווה ומי הוא ושהוא תמיד יהיה שם. הצד שכביכול לא נשחק ולא נעלם.

 

אז לפני כמה חודשים גיליתי את הצד השני של המטבע. הצד שלפעמים יש עליו ציור ולפעמים פרצוף, הצד הטריקי, הצד שמהתל בנו. כי את אף פעם לא בדיוק יודעת מה יופיע מצידו השני. האם הוא יהיה פרצוף או האם ציור. האם יפעיל בך את הדמיון.

 

אז לפעמים את מחפשת את הצד הבטוח, את הצד שאת יודעת תמיד מה תמצאי בו, את הצד ה"חזק" את הצד הצפוי. כשאת רוצה אותו הוא שם וגם כשלא, את צריכה אותו שם, את אוהבת שהוא שם.

 

אבל את חולמת על הצד השני, חלומות נעימים ולא נעימים. חולמת על מה תמצאי שם. חולמת כמה טוב יהיה הצד השני. ואת בסך הכל צריכה להפוך את המטבע על הצד השני ולראות. אבל אם תהפכי את המטבע, הצד שאת כל כך אוהבת ייעלם...

 

אם יש צד אחד שאת אוהבת, את לא יכולה לחפש את הצד השני, את לא יכולה גם לא פעם אחת, גם לא לשניה להפוך את המטבע. אפילו לא כדי להציץ, אפילו לא סתם כדי לספק את יצר הסקרנות שצף ועולה בך מפעם לפעם.

 

הצד שאת רוצה איתך, יהיה איתך וזה תלוי רק בך. כי גם אצלו יש מטבע ואת לא רוצה שהוא יהפוך אותו לצד השני ושאת תיעלמי.

 

 

כל פעם מחדש אני נזכרת, כל פעם מחדש אני מבינה, כמה אני אוהבת את הצד שאיתי, את החצי שמתאים לי, אהובי.

נכתב על ידי הויקונטית , 12/6/2009 13:05   בקטגוריות מהלב., אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)