לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

אני מוכנה


אני מוכנה להיות איתך, 

אני רוצה אותך, רוצה את העיניים שלך מסתכלות אליי, מסתכלות עליי, בוחנות אותי. במבטי זימה לוהטים עוטפות אותי, רוצות אותי. וכשאני קרובה נסגרות באחת, ואתה עיוור. כל מה שתרגיש זה רק את הנשימות שלי, החמות, עוברות מהשפתיים שלך לצוואר, לאוזן. ואני רואה איך אגלי זיעה מצטברים לך על המצח, ואיך שחם לך ואיך שפתאום אין מעצורים.

 

מוכנה ללטף לך את האגו,

להגיד לך כמה שאתה יפה, וכמה מוכשר וכמה שאתה עושה לי טוב. ואיך שאני רוצה שתיגע בי, בידיים מחוספסות מעבודת כפיים, ואיך אני מדמיינת אותך לוקח אותי ושרירי הכתפיים שלך מבליטים וריד או שניים. ושוב אתה מזיע, והגב שלך נוטף, ואתה מוחה את המצח שלך ביד אחת. ואיך שאתה קורע מעליך את הגופיה הלבנה שנצמדה אליך, כמו שאני אצמד אליך כשתתקרב אליי, ואיך שאתה שותה בתאווה מבקבוק המים הקרים שהבאתי לך, ואיך המים נשפכים לך - עליך ומרטיבים לך את הג'ינס. ואיך שאתה מוריד את הג'ינס הרטוב וזורק אותו הצידה.

 

מוכנה לקחת אותך אליי, לעולם שלי בדמיון ולתת לך את כל כולי - אם רק לרגע אחד של עונג מתוק. רק לרגע אחד ששנינו נשכח את העולמות שמהם באנו ואליהם נחזור בעוד שעה...

נכתב על ידי הויקונטית , 25/6/2009 11:44   בקטגוריות סקס  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)