לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2009

זורמים


אז מה אם אתה חתיך?

אז מה?

זה אומר שאני צריכה לחלום עליך בלילה?

ולקום כולי משתוקקת?

אז מה אם אתה במרחק יריקה?

אז מה?

כאילו מה נראה למוח שלי?

שהוא יכול לתת לעצמו להשתולל כשאני ישנה?

ככה לשתף פעולה עם האגו?

זה לא חוקי העניין הזה!!!!

 

לקום בבוקר נוטפת זיעה, עדיין להרגיש אותך אבל להתעורר עם מישהו אחר, מישהו שנמצא שם ואני יודעת שהוא שם. הוא תמיד יהיה שם, בעיקר כי ככה אני רוצה. אבל אתה, בתוך החלומות שלי נכנסת, או התפרצת ליתר דיוק, מציע לי לתקן לי את האוטו, לנקות לי את השמשה, להחליף לי שמן במנוע...

מה קורה פה? ממתי אני כזאת? ממתי? אני? החמודה והמקסימה אני?

כנראה שזה לא קורה לי, אולי זה המיסטר הייד שלי, או הגברת הייד שלי, שאני בכלל לא יודעת על קיומה, כשהיא מתעוררת אני ישנה וכשהיא מתעוררת היא משתוללת. הדברים שאני בכלל לא הייתי חולמת עליהם, את כולם היא עושה. אני אפילו חושבת שהיא יותר יפה ממני, יש לה חוצפה, יש לה כוח ויש לה עוצמה.

כנראה היא התעוררה אתמול בלילה, ואת כל מה שאין לי אומץ לעשות היא עשתה והשאירה לי לחלום על זה...

נכתב על ידי הויקונטית , 1/7/2009 13:28   בקטגוריות מוזרויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)