לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009

ועוד פנטזיה


לפני יומיים בערך חלמתי חלום מאוד מעניין.

יש פאב בהרצליה פיתוח שאני מאוד אוהבת לצאת אליו, עם הבנות כמובן (גארדן יודעת)...

בחלום שלי, אני יוצאת לשם עם ב' מה שלא קורה אף פעם והוא ממש אוהב את המקום וממש מתלהב ממנו.

ואני אומרת לו "הלוואי שהיה לי חלק פה" והוא לא מהסס וניגש לאחד הבעלים ושם לו הצעה על השולחן.

הצעה מפתה ביותר כנראה.

ב' קנה לי חלק ואני שותפה במקום.

מה שב' לא ידע הוא שאחד הבעלים, זה שקיבל ממנו את ההצעה, הוא האהוב מכולם. אני קוראת לו י'.

י' מאושר עד מאוד מהשותפה החדשה (אני).

הרמנו כוסית לחיי שותפות ארוכת ימים.

שתינו.

ואז שתינו עוד.

וגארדן ו_M_ נכנסו חינם באישורי.

והצ'ייסרים זרמו על השולחן.

וזרמו.

וגם אנחנו זרמנו, לחדר VIP.

והיה חשוך.

והיה רעש.

 

העיקר שזה היה חלום.

ויש לי תמונה.

נכתב על ידי הויקונטית , 14/9/2009 12:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)