לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

פרחים ופרפרים


לפני חודשיים וחצי בערך עברתי לגור פה ומאז שעברתי אני לא שקטה. כל הזמן אני מוצאת את עצמי מתעסקת ומתנהלת סביב משהו. כל פעם משהו אחר, זה מה שמשגע אותי, זה אף פעם לא אותו דבר שמעסיק אותי. אם בהתחלה זה היה עיצוב חדר השירותים ואז זה היה הנקיון והסדר בחדר השינה ואחרי זה המטבח, עכשיו זה ה"גינה" או הצמחיה שאני מגדלת במרפסת (גראס מישהו?).

ואם לא לדבר על הבית, אז זה העבודה שעזבתי ועכשיו אני בעבודה חדשה, והיה לי קשה לעזוב את המקום הישן ועכשיו כל כך טוב לי במקום החדש. האנשים טובים ונחמדים ומצחיק פה ועסוק מאוד פה ומתפתח לכיוונים טובים, ויש עתיד טוב וורוד..

ואם לא לדבר על העבודה אז היתה לי תקופה טובה ממש שבה יצא לי לראות את כל החברות שלי, בתדירות גבוהה יחסית לסמסטרים רגילים. רובינו היינו בחופשה הקיץ הזה. אז יצאנו לבלות המון וישבנו לקפה ופוקר ופאזלים וערבי בנות למינהם.

ואם לא לדבר על החברות אז ב' היה ממש חמוד, ומאז שעברנו לבית ואני במצב נפשי טוב ומעודד יותר הכל פשוט טוב יותר. הכל, אפילו השיחות שלנו הפכו לשיחות טובות יותר, שלא לדבר על הסקס שהפך מ-לא קיים ל-מטורף-מה-שהכי-גבוה-בסולם-ריכטר-מסכנים-השכנים.

ואם לא לדבר על ב' אז אני אגיד משהו על עצמי. ואני נוטה תמיד למשוך לכיוונים אחרים ולא אליי כי אני אולי אוהבת לדבר על עצמי אבל כשאני יושבת מול חברה ומרשה לעצמי לקשקש. אני חייבת לומר שמשהו השתנה במחשבה שלי. אמנם הכאב והסבל נרגע ואולי אפילו נרדם אי-שם עמוק בפנים, אבל משהו אחר התעורר. אולי כבר דיברתי על זה. זה איזה מין יצר כזה שאני לא יכולה להסביר מאיפה הוא בא. זה תמיד היה קיים שם אצלי איפה שהו כי זה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בו. עכשיו אני בדילמה, כי הרצון הזה להתחבב על כולם (ואני לא בן אדם נחמד בדרך כלל), הרצון שירצו להיות סביבי, החשק הזה להיות מרכז העניינים, קצת משבש לי את סדר היום. אז הורדתי את ה10 קילו המדוברים, ואני בהחלט מוחמאת הרבה יותר ממקודם, ואני כן עושה ספורט אבל עדיין לא חטובה מספיק בשביל לדגמן לב' בעירום.

האם הרצון שלי מוגזם? האם אני דורשת מעצמי ומצפה מהסביבה שלי להתנהג שלא כראוי?

אני לא יודעת מה אני מחפשת בעצם. אני רק רוצה להירגע ולהיות יכולה לשבת ולהצמיח שורשים לתוך הספה מול הטלוויזיה. כי את מה שאני מחפשת אני יכולה למצוא אני רק צריכה לחפור עמוק עמוק ולהסתכל פנימה, ולהצליח לראות משהו בלי פנס.

 

וכן, שוב יש לי דלקת בעיניים.

נכתב על ידי הויקונטית , 27/10/2009 18:09   בקטגוריות מהלב.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)