לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2009

תשובות לשאלון השבועי


איזה גיבור על הוא האהוב עלייך?
וולברין נחשב גיבור על ? אם לא, הוא חייב!!! כי מי יכול על Yellow spandex ????

יש גיבור על שמזכיר אותך בדרך כלשהי? אם כן למה?
סופר שלומפר, לא נראה לי שצריך הסבר..

האם את מאמינה שבאמת יש גיבורי על?
כן. ברור, אני הרי חיה בסרט (מישהו אמר טרומן?)

אם היית גיבורת על, מה היו הכוחות שלך?
ממש כמו סופרמן, רק עם חוש אופנה מפותח. יענו, סופרסטיילישוומן..

איך התלבושת שלך הייתה נראית?
מלאה אקססוריז. בלינג בלינג בייבי!!!

מדוע לדעתך גיבורי העל לובשים תחתונים מעל המכנסיים?
זה כמו שאיש ממש עשיר קונה אוטו ממש יקר. כדי לפצות על מה שלא קיים...

או אולי בעצם - כשמם כן הם, גיבורי על, על על, על..

מי יותר מגניב, סופרמן ספיידמן או באטמן? ולמה?
באטמן. כי השחקנים היו חתיכים אחד אחד... אבל ממש!!! (חוץ מג'ורג' קלוני, ומייקל קיטון)

האם את מכירה מישהו שמתאים לו להיות גיבור על?
כן, יש לי חברה אחת שרק עליה הייתי סומכת עם כוחות על. _M_. אני חושבת שהיא כבר סוג של גיבורת על, רק חבל על כל ההתרסקויות...

גיבור על חייב להיות חתיך, לדעתך?
דההה!!! ברור!!! מה הוא שווה אחרת ?!?

האם אי פעם ראית גיבור על אמיתי?
ברור, ראה ערך שאלה 3.

נכתב על ידי הויקונטית , 22/12/2009 10:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)