לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2010

שובי דובי והצוואר תפוס


אני מופתעת מכמה דברים הספקתי לעשות ביום שישי (בהתעלמות מוחלטת מזה שבחמישי קנינו אוטו - מה שלקח לב' יום שלם, נסענו לשים את האוטו הישן אצל ההורים שלי בחדרה וחזרתי לשבת עם ל' ללמוד עוד איזה 4 שעות [אה ולא ציינתי שעבדתי איזה 9 שעות באמצע !!]):

קמתי (ב7!!!!! ביום שישי!!!!!!) ונסעתי באוטו החדש והמהמם (ליגה לאומית כמו שאבא אומר) שלי ללימודים, למדתי סינית (סטטיסטיקה ב') עד 11, הלכתי לקחת את הנעליים שלי (2 זוגות מגפיים מטוגו שהחזיקו שנתיים!!! מקרה נדיר!!! אז הייתי חייבת לתקן אותם כדי לדעת כמה זמן בטוטאל הן יחזיקו) חיפשתי חניה רבע שעה ו-3 סיבובים מסביב לאותה נקודה, הפקדתי את ההפרש מהמשכורת (100 שקל, כן כן, טעו לי ב100 שקל במשכורת), הלכתי לקנות גרביים (כי לפני התיקון הנעליים הספיקו להרוס לי 6 זוגות גרביים!!!), נסעתי לחברה החייכנית שלי להביא לה מתנה שהבאתי מהעבודה, חזרתי הביתה לעשות קצת כביסה, נסענו לחבר של ב' לתקן לו מחשב (זה לקח מעל 4 שעות!!!!!!! ומסתבר עכשיו שזה לא עזר התיקון כי החבר שלו לא יודע בכלל להשתמש במחשב), יצאנו לאכול צהריים (איח, קיש יבש, איח!), חזרנו הביתה ואז נסענו לעוד חבר של ב' לחגוג יום נישואים (של החבר, לא שלנו).

בסביבות 12 בלילה הגענו הביתה, קרסתי על המיטה ואיבדתי הכרה. עייפות זה הרבה יותר כיף ממה שהרגשתי. אבל, הרגשתי פרודוקטיבית ביותר.

היום קמתי מאוחר, ניקיתי את המטבח (אחחח, איזה כיף זה מטבח נקי ל5 דקות), ישבתי ללמוד איזה 4 שעות, עשינו קניות ועכשיו אני אכנס למקלחת, אמרח טונות של חומר שמשחרר שרירים על הצוואר שבגלל כל הנ"ל נתפס, אראה האח הגדול ואלך לישון.

יחי ההבדל בין שישי לשבת.
נכתב על ידי הויקונטית , 30/1/2010 20:51   בקטגוריות שחרור קיטור באבואה בואה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)