לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2010

לא מגלה


השמנתי.
ממש השמנתי.
וזה כבר לא ה-4 גרם, אוי כמה השמנתי, של לפני 3 חודשים.
השמנתי השמנתי.
משהו כמו 4 קילו.
ואני תופסת את הראש ולא מבינה איך זה יכול להיות?
ואז אני מבינה ש-גלידות, פסטות, ממתקים, עוגיות, שוקולדים ושאר (כל דבר חוץ מ-) ירקות די עושים את העבודה.

נראה לי שרואים.
אני בעצם די בטוחה שרואים.
והאמת, לא ממש איכפת לי.
כאילו, כן איכפת לי.
אבל לא בא לי לעשות עם זה שום דבר.

ובאווירת ה-לא בא לי לעשות עם זה שום דבר, חזרתי לסלט.
סלט בצהריים, סלט בערב.
והכי כיף - שב' מכין אותם.
והוא ממש משקיע.
זה כבר לא סתם סלט - מלפפון עגבניה של עצלנים (כמוני), זה סלט מושקע עם חסה ותירס וטונה וזיתים..

הורדתי הילוך בעבודה.
בכנות, לא איכפת לי גם אם יפטרו אותי בשלב זה.
מתאים לי לשבת חודש חודשיים (שנה שנתיים) בבית.
אני צריכה לנוח קצת.


אולי בפסח :)

אגב,
מחר יום נישואים - 4.
נכתב על ידי הויקונטית , 15/3/2010 22:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)