לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

8/2010

רשימת טו דו


1. לפגוש את M
2. להפסיק עם הפייסבוק
3. לחזור לקרוא
4. לחזור לכתוב (מוזר שאני פה כותבת וזה רק עדיפות רביעית)
5. לצאת לרכב על הרולרס החדשים שלי


היו לי כמה דברים שנונים לכתוב פה, אבל ברח לי. חבל, הפסדתם משהו משעשע שהיה לי בראש. שכמו כל מני דברים חשובים אחרים שאמורים להיות אצלי בראש - ברח. ברח לי מהראש, ביטוי נוסטלגי משהו, רק שאני לא זוכרת מאיפה.

פשוט לא קורה שום דבר מעניין לאחרונה. בית עבודה-עבודה בית. הגעתי למסקנה שאני חייבת לעשות שופינג. מסתבר שכשמחזירים את ככככככככל ה12 קילו שמורידים - לא נשאר מה ללבוש. כי מסתבר שY=X-12 קילו לא שווה ל X=Y+12. זאת פשוט לא אותה המשוואה בטווח של חצי שנה פלוס מינוס. יותר מידי סימני חשבון היו פה.

אז כשיש רק עבודה בראש, או רק בית בראש צצים במוחי כל החלומות הכי הזויים.

אז בחרתי את החלום הכי הזוי, משום מה.. אז חלמתי שאני מחזיקה בידיים תינוקת, תינוקת יפהפיה. אני לא חושבת שאי פעם חשבתי שתינוק זה דבר יפהפה אבל היה בה משהו מיוחד בתינוקת הזאת. לא ברור לי מה. כל כך פחדתי עליה, וכל כך קינאתי לה שלא נתתי לאף אחד להתקרב. ממש כמו בטבע כשהאימא מגוננת על הגורים. עד עכשיו, כמה שאני לא חופרת בזיכרון של החלום, אני לא זוכרת אם זאת היתה התינוקת שלי או לא. לא ברור.

אולי זה הדלקת עיניים ששוב יש לי, אז אני לא רואה טוב ולא זוכרת טוב גם.

בקיצור, כנראה שזה היה עוד חלום נבואי כלשהו, רק חבל שהוא היה כל כך מעורפל. אה, כן, אני חולמת חלומות נבואיים. כמו למשל, היה לי דה ז'ה וו שנמשך איזה חצי שעה של שיחה במשרד וידעתי מה כל אחד הולך להגיד ומה כל אחד הולך לעשות וזה היה פשוט מפחיד. וכשאמרתי את זה כולם המשיכו כרגיל, וכולי מבועתת.

אני? נביאה? אולי לביאה? אולי מביאה ?

טוב כבר מאוחר ואני עייפה כבר מאז שקמתי הבוקר ...

לילה טוב.

נכתב על ידי הויקונטית , 23/8/2010 00:43   בקטגוריות מהלב., מוזרויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)