לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

לפעמים גם אני


מה נראה לך? עוד כמה אני יכולה לסבול ממך? כמה זמן עוד אני אצטרך לעמוד מולך ולספוג? מה?

אני חושבת שאתה לא מבין. אני יכולה מחר לקום וללכת, לקום ולשכוח הכל, לשים הכל מאחוריי. כי אם זה מה שאתה רוצה - בבקשה, אין לי שום בעיה עם זה. אני אדם בפני עצמי, יש לי עבודה, כסף, בית, משפחה יש לי הכל. שזה יותר ממה שאני יכולה להגיד עליך. אני לא לבד.

מה אתה חושב? שאני איזה ילדה קטנה ותלותית שלא יכולה בלעדיך? מה זה? אני חושבת שהוכחתי את עצמי כבר. אתה יודע טוב מאוד שאני מסוגלת לקחת את הדברים שלי וללכת. כבר עשיתי את זה לא פעם ולא פעמיים. אין לי כוח שתבוא עוד פעם ותתחנן שאני אחזור, אני גם לא רוצה. אם זה ייגמר עכשיו זה ייגמר בקאט מהיר בלי חרטות ובלי מחשבה שניה. כי די. נגמר לי.

יש לי את החיים שלי שאני אוהבת, בלעדיך יכול להיות לי כל כך הרבה יותר טוב. חופש. שלווה. בלי רעש איום ונורא. בלי המקדחה!!! אוף אני חושבת על זה ונהיה לי טוב. ממש כמו לזכות בלוטו, בחיי. החיים לבד קורצים לי כבר שנים, שתדע לך! לא פעם נשארתי רק מתוך רחמים. אני אפילו לא אוהבת אותך.זה הכל מיני בינינו, וגם הצד הזה לא הכי טוב. אני הולכת. ואל תבקש ממני להישאר. נמאס לי.

למה אני נשארת אתה שואל? למה? אין לי מושג תאמין לי. עכשיו שאני חושבת על זה, למה באמת?

נכתב על ידי הויקונטית , 20/7/2008 15:49   בקטגוריות שחרור קיטור באבואה בואה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)