לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רשימת טו דו


1. לפגוש את M
2. להפסיק עם הפייסבוק
3. לחזור לקרוא
4. לחזור לכתוב (מוזר שאני פה כותבת וזה רק עדיפות רביעית)
5. לצאת לרכב על הרולרס החדשים שלי


היו לי כמה דברים שנונים לכתוב פה, אבל ברח לי. חבל, הפסדתם משהו משעשע שהיה לי בראש. שכמו כל מני דברים חשובים אחרים שאמורים להיות אצלי בראש - ברח. ברח לי מהראש, ביטוי נוסטלגי משהו, רק שאני לא זוכרת מאיפה.

פשוט לא קורה שום דבר מעניין לאחרונה. בית עבודה-עבודה בית. הגעתי למסקנה שאני חייבת לעשות שופינג. מסתבר שכשמחזירים את ככככככככל ה12 קילו שמורידים - לא נשאר מה ללבוש. כי מסתבר שY=X-12 קילו לא שווה ל X=Y+12. זאת פשוט לא אותה המשוואה בטווח של חצי שנה פלוס מינוס. יותר מידי סימני חשבון היו פה.

אז כשיש רק עבודה בראש, או רק בית בראש צצים במוחי כל החלומות הכי הזויים.

אז בחרתי את החלום הכי הזוי, משום מה.. אז חלמתי שאני מחזיקה בידיים תינוקת, תינוקת יפהפיה. אני לא חושבת שאי פעם חשבתי שתינוק זה דבר יפהפה אבל היה בה משהו מיוחד בתינוקת הזאת. לא ברור לי מה. כל כך פחדתי עליה, וכל כך קינאתי לה שלא נתתי לאף אחד להתקרב. ממש כמו בטבע כשהאימא מגוננת על הגורים. עד עכשיו, כמה שאני לא חופרת בזיכרון של החלום, אני לא זוכרת אם זאת היתה התינוקת שלי או לא. לא ברור.

אולי זה הדלקת עיניים ששוב יש לי, אז אני לא רואה טוב ולא זוכרת טוב גם.

בקיצור, כנראה שזה היה עוד חלום נבואי כלשהו, רק חבל שהוא היה כל כך מעורפל. אה, כן, אני חולמת חלומות נבואיים. כמו למשל, היה לי דה ז'ה וו שנמשך איזה חצי שעה של שיחה במשרד וידעתי מה כל אחד הולך להגיד ומה כל אחד הולך לעשות וזה היה פשוט מפחיד. וכשאמרתי את זה כולם המשיכו כרגיל, וכולי מבועתת.

אני? נביאה? אולי לביאה? אולי מביאה ?

טוב כבר מאוחר ואני עייפה כבר מאז שקמתי הבוקר ...

לילה טוב.

נכתב על ידי הויקונטית , 23/8/2010 00:43   בקטגוריות מהלב., מוזרויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגיל הופך חריג?


רגיל הופך חריג?

אז כמו כל שבוע התקשרתי לחברה שלי, חברה קרובה. אולי כבר סיפרתי עליה – מ' (לא M יש הבדל!), היא גם כמוני, נשואה בלי ילדים, חיה חיי נישואים מאושרים וטובים. אבל לה, בניגוד אליי, יש מאהב. כמו שהיא מספרת הוא חתיך, עושה לה טוב, חכם ורווק ולכן פנוי לחלוטין.

עשיתי את דרכי מהעבודה ברגל לסניף ארומה הקבוע, פה במרכז יש כזה בכל חור, אבל לנו יש את הסניף הקבוע שלנו. ממוקם "out of the way" ולכן בדרך כלל ריק מאנשים מוזרים, ילדים צווחניים, נשים מוכרים ושאר הפרעות. אבל עדיין בסמוך לחנויות נעליים...

הגענו ביחד, כשאני בנייד והיא בנייד. חייכנו אחת לשניה, שתינו ידענו שהיא מדברת עם המאהב שלה, ואני כמו תמיד עם ב'. היא לא התכוונה לסיים את השיחה. אז ניגשנו לקופה, גם אני לא התכוונתי לסיים את השיחה. הסברתי לב' שיש לי לפחות 3 שעות של חפירה מקצועית עם מ', הוא כרגיל הבין. "יש לך מה לאכול?" שאלתי, בדאגה אימהית, כמו שאני תמיד שואלת.

הגיע תורי להזמין "שניה דובי" אמרתי לב'. "שלום, אני רוצה בבקשה קפה ארומה עם הקצפת בצד" ביקשתי מהבחור מאחורי הקופה "ערן עושה הכל" היה כתוב על תג השם שלו. הוא הרים את הראש אליי, הרים גבה ואמר "סליחה?!". "אמרתי – קפה ארומה עם ה-ק-צ-פ-ת ב-צ-ד" הייתי צריכה לחזור על הדברים כי כנראה לא שומעים טוב בארומה!

הסתובבתי ועשיתי למ' פרצוף של "יואו-איזה-מרגיזים-פה-שלא-שומעים-וצריך-להגיד-כל-דבר-פעמיים!" היא הזמינה את הקפה שלה והסתובבתי לכיוון הדלפק, כדי לקחת את הקפה שלי ובטעות נתקלתי בבחור שעמד מאחורינו והמבטים שלנו הצטלבו. בהתחלה לא התייחסתי, אבל הגנבתי עוד מבט, סתם לראות אם הוא עדיין מסתכל עליי, עבר לי בראש "ואוו, זה גבר!". הוא כבר הפנה מבט לקופה, להזמין לעצמו.

לקחנו את הקפה והתיישבנו במקום הקבוע, בצד של המדרגות. היא עדיין דיברה בנייד, השתעממתי אז שלחתי אסמס לב', שיחכה לי לארוחת ערב. היא עמדה לסיים את השיחה, אבל השיחה הלכה לכיוון של פגישה. היא ניתקה.

"ראית איזה חמוד היה הבחור שעמד מאחוריי בתור לקופה ?"

"טוב, תקשיבי, אני מצטערת אבל..." היא התעלמה מההערה שלי.

"את הולכת .." המשכתי את המשפט שהיה ברור מראש.

"כן, זאת ההזדמנות היחידה שלנו להפגש השבוע" היא אמרה בקול מתנצל.

"גם שלנו אבל זה בסדר, אני אשאר לשתות את הקפה שלי פה לבד..." וחייכתי אליה, היא קמה ללכת ואני הכנסתי את היד לתיק (אובר סייז) שלי להוציא את העיתון. לקחתי עוד שלוק מהקפה כשפתאום שמעתי *בום*. מסתבר שהיא נתקלה במישהו.

"את רואה, הנה מישהו מעניין" היא פנתה אליי ואמרה לי חצי בצחוק, בכוונה שלא אשאר להמשיך לשתות את הקפה שלי לבד, או כי היא שמעה מה שאמרתי בתחילת השיחה. חייכתי אליה, לא האמנתי שהוא ישב כל כך קרוב אלינו, אולי הוא שמע מה שאמרתי... ?!

הסתובבתי אליו וחייכתי, היא כבר הלכה. נשארתי לבד ולא התחשק לי שביום שהוא יום הבילוי שלי, לשבת לבד לשתות קפה. לא מתאים לי לבלות עם עיתון.

בחנתי אותו, הוא נראה איש עסקים כזה, לבוש לפגישה חשובה. נראה לי לא במקום שבחור שכזה יושב לאכול כריך בארומה. נראה לי כאילו לגברים כאלה שמגיעים למסעדה, מצמידים בחורה יפה כדי שלא ישבו לבד, כי זה לא נראה טוב לבד. אבל הוא היה חמוד חנון כזה, היה לו משהו תמים במבט.

אמרתי לו משהו על זה שהחברה שלי נוטשת אותי, ומתנגשת בו ומה יהיה לבעלה להגיד על כל זה... הוא חייך אבל לא ענה. הבנתי שכאן יש בחור שאין לי סיכוי איתו. משום מה האתגר נצנץ לי, כי אם האתגר היה קורץ לי, זה לא היה מלהיב אותי (כמה קלישאות במשפט אחד!?).

יש משהו שמדליק אותי בבחורים כאלה, שיודעים להתלבש, שמשקיעים בלבוש למרות שהם סתם הולכים לעבודה. גם אני כזאת, אני תמיד עומדת מול הארון שעות בבוקר ומחליטה מה ללבוש לעוד יום בו אהיה סגורה ב-4 קירות בלי חלון.

"אתה מדבר גם?!" התקפתי אותו, כנראה הייתי צריכה להעיר אותו מההלם או הסנוביות שלו. הוא מלמל משהו על זה שהוא לא רגיל שמדברים איתו. "טוב, אני ויק" אני אמרתי את זה?! כנראה שכן, הצגתי את עצמי.

"אביב" הוא ענה, נראה לי שהוא הפתיע את עצמו בזה שהצליח לענות. המשכנו לדבר, הוא באמת היה מעניין. ראיתי אותו בוחן אותי, מסתכל על היד שלי ובעיקר על הטבעת שלי. כנראה שהוא הבין שאני נשואה, אבל משום מה זה לא הפריע לי. כנראה שזה הפריע לו, הוא לא ניסה להתחיל איתי.

הוא סיים את הכריך שלו, אני סיימתי את הקפה שלי. המשכנו והמשכנו לדבר. היתה שיחה ממש נחמדה ואז הסתכלתי על הנייד שלי. "ואוו, כבר מאוחר, הבטחתי לבעלי שאני אחזור לארוחת ערב!" הוא לא נראה מופתע לשמוע את החשיפה על קיומו של ב', היתה שמץ של אכזבה בפניו.

"אוקי, היה נעים...." הוא התחיל להגיד כשקטעתי אותו  "בראשון – אותו מקום אותה שעה?" רק בהתקפות זה הולך איתו... רציתי להגיד לו משהו אחר, אבל רציתי לראות אם הוא באמת מעוניין ושבאמת הוא יגיע.

היה לי חומר למחשבה לכל הסופ"ש. מה בעצם אני עושה פה? לאן זה הולך? ובעיקר, לאן אני הולכת עם זה? מאיפה היה לי את האומץ לשבת עם גבר שאני לא מכירה במקום ציבורי?! למרות כל הלבטים והחששות, נראה לי שאני אלך לפגוש אותו שוב... ככה במקרה...

 

נכתב על ידי הויקונטית , 25/12/2009 21:27   בקטגוריות מוזרויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שורט סטורי


הסצנה. פאב חשוך, כמעט ריק, מוזיקת ג'אז שקטה מתנגנת ברקע. הזמרת, כנראה חדשה, קצת צרודה ומזייפת, שרה על אהוב שהלך ממנה לארץ רחוקה והיא מבקשת שישוב אליה. ככה לאט, אני נושפת עשן והוא מתקרב אליי בצעדים כבדים. בזוית העין אני רואה אותו מתקרב, נזהר לא להתקל במלצרית שסוחבת מגש מלא, מפלס דרכו בין האנשים שנראה כאילו הושמו שם כדי להפריע את הליכתו לעברי. כשסופסוף הגיע קרוב מספיק כדי שאשמע אותו, הוא אמר לי בבנאליות "שלום".
פרצתי בצחוק מתגלגל, צחוק צבועי מהול בטירוף, לא מעט מבטים הופנו לעברי, כנראה הפרעתי את השקט העצוב של המקום. הוא הביט בי בתסכול, לא הבין למה אני צוחקת, והושיט את ידו והניחה על השולחן כקובע את מקומו החדש."אמרתי שלום" הוא פנה אליי שנית, תקיף יותר, תובעני משהו.
"שלום" עניתי, מנגבת את דמעות השמחה מעיניי. לקחתי שאיפה נוספת מהסיגריה הקצרה שנותרה בידי, ואת העשן הפנתי ישר אל ידו המונחת עדיין על השולחן. הסתכלתי איך העשן מלטף את ידו ומתפוגג באויר, הרמתי מבט והסתכלתי לו ישירות לתוך העיניים. כמובן שהוא לא ראה לאן הסתכלתי בגלל משקפי השמש הכהים שכיסו את עיניי, "ובכן" ניסיתי לקדם את האירוע המתרחש באיטיות לא אופיינית. "את באה לפה הרבה?" הוא שאל בחצי צחוק והתיישב בכסא שמולי. "אמרתי למלצרית להזיז מפה את הכיסא הזה!" עניתי בציניות תוקפנית. תחושת ה"שלוש נקודות" לא הרפתה, היה נדמה לי כאילו הוא מתכוון לומר משהו, אבל הוא המשיך להסתכל לעברי מבלי לדבר.
"טוב, אתה שיושב מולי, מה יש לך להציע?" אמרתי מבלי לצפות לתגובה שנונה במיוחד. "אני יכול להציע לך הרבה, אם תתני לי לראות" הוא אמר בקול מבוייש, חיוך כיסה את פניו, וידו שהיתה כאילו דבוקה לשולחן התנתקה, ומצאה את מקומה בכיס המכנס. הוא הניח את מרפק ידו השניה על השולחן, כאילו הניח אותה כנשען מחלון מכונית, ונראה נינוח וממוקם היטב.
"אין לי מה להראות לך, אם היה מה לראות, היית רואה מלכתחילה" אמרתי בביטול. שאפתי עוד אחת, נשפתי, מבטי ריצד כאילו לא הצלחתי להתרכז, העפתי מבט אל הבר, מהבר אל הלהקה המופיעה על הבמה הנמוכה, מהלהקה אל חבורת הזקנים שישבה ממש מאחוריו שצחקו בקולי קולות על חברם ששפך על המחשוף של אישתו שמפניה מבעבעת.
מצמצתי, כי בין התאורה המעומעמת לעדשות משקפי השמש, לא הצלחתי לראות יותר מדי. "תורידי" הוא אמר בחוצפה, והניע את אצבעותיו כאילו אומר "בואי הנה". "לא נראה לי שאנחנו בשלב שאתה יכול להגיד לי דבר כזה מבלי לצפות לסטירה מצלצלת!" יישרתי את גבי והפנתי את מבטי בנחרצות לעבר מכונת הסיגריות בפינת המקום. לא ראיתי את פניו, אבל יכולתי לדמיין מבט נחוש, תמים מעט, כמעט כמו של ילד שיודע שהוא יכול להוריד את הכדור שבעט חזק מדי אל העץ. "אני בטוח שאין לך מה להסתיר" אמר וקירב את כיסאו אליי בגרירה רועשת, הוציא את ידו מהכיס ולקח את חפיסת הסיגריות שלי שהיתה מונחת על השולחן. סיבבתי את פניי חזרה, וחיפשתי את הסיגריות. החפיסה בידו, הוא כבר הספיק להוציא אחת ולהדליק אותה. "בלי לבקש, אה? ממש כמו זוג נשוי" אמרתי בציניות האופיינית לי. "זה בגלל שאני כבר אוהב אותך" הוא ענה בלי מחשבה ארוכה. ציחקקתי, לא חשבתי שנותרו בי יכולות הצחקוק שהיו לי בגיל 17, "ומה גורם לך לחשוב שעכשיו לא תקבל סטירה?" הפנים כאבו לי, לא הייתי רגילה לחייך כנראה. "משום מה אני יודע שאת לא תכי אותי, לפחות לא כאן ועכשיו" הוא הושיט ידו ונגע בסנטרי, כאילו מסמן את דרכו אל שפתיי, אבל אני בתנועת ביטול הסטתי את ידו ולקחתי שאיפה נוספת ואחרונה מהסיגריה. "מה אתה חושב שאתה עושה?" שאלתי בעדינות, לא רציתי לגרום לסצנה, אחרי הכל, כבר ראו אותי מתגלגלת מצחוק. "אני דורש אותך" אמר בפנים רציניות, הטיח את אגרופו על השולחן ולקח שאיפה מהסיגריה.


נכתב על ידי הויקונטית , 17/12/2009 22:38   בקטגוריות סיפרותי, מוזרויות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהבטן מתהפכת


הכל קרה ממש מהר,
וכשהסתכלתי הצידה פתאום כולם נראו לי כל כך קטנים.
ואני לא יודעת איך או למה,
איבדתי שיווי משקל.
לפחות לא נפלתי, סתם קיבלתי בחילה.
אולי מעצמי אפילו, כי זה לא מתאים.
נשואה בת 27 בלי ילדים, רוקדת על הבר כמו ילדה בת 16 ללא עכבות.
אולי זה לא זה,
אולי הרגשת הגועל הגיעה ממקום אחר,
אולי זה אפילו היה השוט האחרון שלא היה במקום.
אולי זאת העובדה שאף אחד לא שם עליי, וכולם עושים מה שבא להם.
בלי לחשוב שאני שם למעלה, מסתכלת ומקבלת בחילה.

נכתב על ידי הויקונטית , 6/12/2009 10:02   בקטגוריות מוזרויות, מהלב.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)