לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2008

שמאלנית לוחמת


רובכם לא תאהבו מה שיש לי להגיד.לקטע המלא...
נכתב על ידי הויקונטית , 26/11/2008 09:05   בקטגוריות שחרור קיטור באבואה בואה, צבא  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חגיגות יומהולדת


 

אז ככה:

חגיגות יום ההולדת שלי התחילו לפני שבוע בערך כשהחלטתי שאני רוצה מתנה ליומולדת עגילים.

ארנה-תכשיטי מעצבים-עגילים+שרשרת.

למחרת החלטנו שהולכים לספא.

וכך היה-ספא מלון דניאל-ארוחת בוקר מטורפת-ספא=ג'קוזי,בריכה,עוד בריכה,פינת שיזוף-פינת ליטוף=מסאג' שוודי-ואז עוד ספא.

בהמשך הלכנו לאכול-אושי אושי (מומלץ)-ואז שנ"צ עד הערב.

בערב החלטנו שלא עשינו מספיק אז הלכנו לסרט (החדש של דיקפריו).

למחרת,

קמנו ב2 בצהריים, ראינו נמלטים עד פרק 7 כולל ואז יצאנו לאכול ב-MESSA.

 

במילה אחת,

 

WOW

 

אני כבר לא מרגישה זקנה...

 

נ.ב.

אני מקנאה כי חברה שלי קיבלה ג'יפ ליומולדת...

נכתב על ידי הויקונטית , 23/11/2008 08:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדים שחקו יפה!


בא לי שוקו, שוקו משקית, לא שוקו עם שפיץ שתקבל שוק ואיך תקום. שוקו של פעם. שוקו שכשותים אותו חייבים גם לחמניה, לחמניה דביקה כזאת מאתמול. וכשאשתה את השוקו, כל הגוף שלי ירגיש כמו פעם. כמו ילדה קטנה שלא פוחדת להתלכלך קצת. טום בוי שלא מפחדת לטפס על עצים, לקטוף פרחים, לעשות "פווו" על סבא של סביון. הביס הראשון בלחמניה ירגיש לי כמו פעם. כמו פעם בקייטנה שאחרי שיעור שחיה כולי בבגד-ים שלם ספוגה מי כלור הגישו לי אחרונה, לחמניה דביקה עם קורטוב שוקולד השחר.

בא לי טרופית, טרופית משפורפרת, לא מי-עדן צלול בטעם ענבים שאפילו רומנים היו מתביישים. טרופית שכששותים מתלכלכת החולצה ומתמלאת כתמים. וכשאשתה את הטרופית, כל הגוף שלי ירגיש כמו בפעם ההיא. בפעם ההיא ששתיתי טרופית בפעם הראשונה, ובגלל שחוררתי לא טוב נשפך לי המון על החולצה. חולצת בית ספר צהובה דהויה שעד היום לא לבשתי צהוב בגללה. אבל למי איכפת? הטעם המתוק והתעשייתי של הטרופית, עד שענבים הופך לטעם לוואי אקראי, טעם ששוטף את הלשון והגרון שמתחשק לבלוע.

בא לי טוסט עם שוקולד, טוסט מלחם אמיתי, לחם של פעם שצריך לחתוך לבד. לחם שהבחוץ שלו קשה ופריך והבפנים רך וטרי. לחם שכשאוכלים, אוכלים קודם את הבחוץ ואחרכך את הבפנים. לחם שבשביל שהשוקולד יימרח באופן אחיד צריך למרוח חצי קופסא וכשהשוקולד יימרח על הלחם הוא ישאר מבריק וריחני. לחם עם שוקולד שנסגר לכריך עבה של פעם, ייכנס לתוך הטוסטר ויימעך והחום ימיס את השוקולד ויקשה את הלחם ויפיץ ריח של שוקולד אפוי, ריח של רוגלך שעכשיו יצא מהתנור במאפיה. כשהטוסט מוכן אחצה אותו ל2 משולשים של חלם שזוף ואטעם בתיאבון.

 

מה בא לי עכשיו?

 

מה בא לי היום?

 

בא לי פסטה, בא לי סטייק. בתקווה שבעתיד, לעולם לא יתחשק לי "כמו פעם".

נכתב על ידי הויקונטית , 4/11/2008 13:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)