לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2009

קלוקלת


you are the subject of my dreams

צמרמורת תוקפת

וחם לי כל הזמן

כי נגעתי לך באוזן, ובשיער וכל היום בזיעה משומנת כמו באותו יום שהאוטו התקלקל

וההוא עם השיער, שתמיד חשבתי שהוא הכי סקסי אבל כולם צחקו

אז מה אם הוא משוגע

אולי גם אני משוגעת

You are the object in my dreams

חשבתי שאני חזקה יותר

אבל תמיד הייתי חלשה ותמיד נכנעתי ליצרים אולי בגלל זה אני שמנה

כשהיה משהו שניסה לאלף אותי מצאתי את הפרצה שלי לעולם

יש פרצות שלא כדאי לעבור דרכן, כמו הפרצה שאני אמצא להגיע אליך

כי אני חושבת שאתה בכלל אוהב את הצד השני, הצד שלא שם עליי

חיה רעה, חיה ערה, משהו חי ומתעורר בתוכי

כי מה נראה לך שתצליח  לעצור אותי? אני עוברת דרך קירות דרך גבולות עוברת דרך

ומה שכבר עברתי, לא נשכח

אני מרגישה כמו בצוללת, מוקפת מתכת, כאן מכה של צליל מתכתי מאיים שם נשימה עמוקה אבל אי אפשר לנשום ולקחת את כל האוויר. לא יהיה אויר למחר.

מסתכלת למעלה, למה לא יורד כאן גשם

מתרסקת, מתנפצת לרסיסים, צריכה לאסוף את עצמי

You are the reject in my dreams

ואז אמרתי לא

כי יש גבולות ואספתי את הרסיסים

והמתכת הפכה בטון והצליל הפך צעקה, שאגה והנשימה העמוקה התקצרה. יש אויר למחר. אבל

לא בשבילי

You are in my dreams

אין למטה יש רק למעלה,

אבל מה זה? מה זה מכסה אותי? אבנים?

האור מצטמצם לשברירים לחוטים דקים של אבק

כל כך לח, כמעט ואי אפשר לנשום. דחוס יש ריח של טחב

ריח כמו בשכונה כשהייתי ילדה כשהביאו את הרי החמרה כדי לבנות את מגרש המשחקים

You are my dreams

אני לא יודעת איפה אני, איפה אני?

אימא? אבא?

אני לא רואה כלום ולא שומעת כלום

You're dreams

מה קרה? מה קורה לי?

אני שוקעת ומשהו דוחף אותי למטה, אני טובעת...

לא אני נקברת

מתחת אין כלום

אני נופלת. הכל שחור. אין אף אחד. אני צפה.

אבל אין כלום

Your dreams

פתאום הכל לבן

בהיר מדי, מסנוור. אני לא רואה. אבל משהו נוגע בי, מושך אותי למעלה

My dreams

הם

Dreams

ואתה

Dream

נכתב על ידי הויקונטית , 12/2/2009 13:28   בקטגוריות מוזרויות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)