לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

אני מוכנה


אני מוכנה להיות איתך, 

אני רוצה אותך, רוצה את העיניים שלך מסתכלות אליי, מסתכלות עליי, בוחנות אותי. במבטי זימה לוהטים עוטפות אותי, רוצות אותי. וכשאני קרובה נסגרות באחת, ואתה עיוור. כל מה שתרגיש זה רק את הנשימות שלי, החמות, עוברות מהשפתיים שלך לצוואר, לאוזן. ואני רואה איך אגלי זיעה מצטברים לך על המצח, ואיך שחם לך ואיך שפתאום אין מעצורים.

 

מוכנה ללטף לך את האגו,

להגיד לך כמה שאתה יפה, וכמה מוכשר וכמה שאתה עושה לי טוב. ואיך שאני רוצה שתיגע בי, בידיים מחוספסות מעבודת כפיים, ואיך אני מדמיינת אותך לוקח אותי ושרירי הכתפיים שלך מבליטים וריד או שניים. ושוב אתה מזיע, והגב שלך נוטף, ואתה מוחה את המצח שלך ביד אחת. ואיך שאתה קורע מעליך את הגופיה הלבנה שנצמדה אליך, כמו שאני אצמד אליך כשתתקרב אליי, ואיך שאתה שותה בתאווה מבקבוק המים הקרים שהבאתי לך, ואיך המים נשפכים לך - עליך ומרטיבים לך את הג'ינס. ואיך שאתה מוריד את הג'ינס הרטוב וזורק אותו הצידה.

 

מוכנה לקחת אותך אליי, לעולם שלי בדמיון ולתת לך את כל כולי - אם רק לרגע אחד של עונג מתוק. רק לרגע אחד ששנינו נשכח את העולמות שמהם באנו ואליהם נחזור בעוד שעה...

נכתב על ידי הויקונטית , 25/6/2009 11:44   בקטגוריות סקס  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ב-7 עיניים


טוב, אז בהמשך לכמה פוסטים אחורה - אני כבר לא עושה דיאטה. בעצם נשברתי כבר למחרת פשוט לא סיפרתי לכם. אני פשוט לא מסוגלת להתמיד. ל-למה? שמגיע מיד אחרי השאלה הזאת יש כמה בגלל-ים:

 

1. בגלל שאני בדיכאון, אולי אפילו כמה דיכאונות, מדכאים לי את הנשמה, את הנפש ואת החופש.

2. בגלל שהיה אוכל ממש טעים במקרר/במקדונלדס..

3. בגלל שהגעתי לכמה מסקנות של - בשביל מה בכלל?

4. בגלל שפותחים עליי עיניים. ולא פחות ולא יותר 7 עיניים.

 

כשאני בבית, יש לי את ב' ואת ההורים שלו שכל פעם שאני באה למקרר ולוקחת מלפפון ולא גלידה זה נשמע ככה:

"מה את אוכלת מלפפווווון? את בדיאטההההה?????? מה קרההה? מלחמההה?????"

ישר כלבי השמירה מתעוררים מתרדמת ומגיבים ומעירים על כל דבר, זה היה מלפפון ואז זה - מה זה פתאום זורקים המון אוכל לפח, תאכלי - חבל על זה, אז מה אם את בדיאטה זה אומר שלא צריך לאכול את כל הסירים בבית? אולי תאכלי, חבל, אחר כך אני בולעת את זה (זאת חמתי היקרה כן) ואני עולה במשקל, והמשקל שלי עולה ואני לא מרגישה טוב ומסתובב לי הראש ואני עייפה והבדיקות שלי יצאו לא טוב והגליצרידים שלי והכולסטרול וכו' וכו'

 

וכמובן שאני אשמה בכל צרות העולם, אני הבאתי את אחמדיניג'אד לעולם, אני יצרתי את היטלר ואני אגרום לה לקבל התקף לב כי היא שמנה.

 

כשאני בעבודה, נושא השיחה העיקרי הוא משקל, דיאטה, השמנה, אני שוקל 98 קילו, אני שוקל 96 קילו ירדתי 2 קילו ואני נשקל במשקל של העגלות בבית אבות, ועליתי במשקל, ואי אפשר להיפטר מה 5 קילו האלה שאני חייב להוריד ועליתי קילו ואני צריך ללכת לדיאטנית שתגיד לי מה מו מי אני לא אוכל היום, היום הבאתי מוזלי, היום אני אוכל אבטיח היום יום ניקוי. - אני מזמינה סלט אז זה הולך ככה:

"מה זה ? דיאטה? נו כמה הורדת? וכמה היום? ואת עושה ספורט? בלי ספורט לא שווה כלום! למה פתאום דיאטה? אל תשאלי אני עליתי 850 קילו כי אכלתי בברית אתמול ביצת עין.

 

אז אני לא מתרצת - פשוט עדיף להישאר שמנה.

נכתב על ידי הויקונטית , 21/6/2009 15:34   בקטגוריות שחרור קיטור באבואה בואה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וקנית לי עץ ירוק מפלסטיק


היי

מה קורה

בסדר, מה איתך

יופי

תגיד, אתה בא היום?

לא יודע

טוב, כשתדע אל תשכח לעדכן אותי

טוב

(כעבור שעה)

מה קורה

בסדר

שומעת

מה?

אני לא יודע אם אני בא היום

טוב

כי אני אולי הולך למכון כושר או לשחק כדורגל

טוב

אולי אני אבוא אחרי הכדורגל

מה שבא לך

אני אהיה עייף אבל

טוב

(כעבור 3 שעות)

שומעת

מה?

קבעתי עם חברים

טוב

לא כי הם ביטלו את הכדורגל וקבעו ללכת לפאב

טוב

אז אני לא אבוא היום

טוב

(כעבור חצי שעה)

איפה את?

פה

מה את עושה?

כלום

רוצה שאני אבוא היום?

(אין תגובה)

נו רוצה?

(אין תגובה)

 

** הטלפון מצלצל ואני לא עונה

 

נו למה את לא עונה?

מה?

או, נו את רוצה שאני אבוא היום?

(אין תגובה)

נו מהההההההה

מה?

לבוא?

(אין תגובה)

טוב, אני הולך לישון - רצית שאני אעדכן אותך.

 

 

 

האם אפשר שלא להשתגע?

נכתב על ידי הויקונטית , 14/6/2009 15:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה מילים על סקס


אני חייבת לומר שיש בהחלט שני צדדים לכל מטבע. לא מזמן גיליתי את הצד עם הפרצוף. את הצד עם המספר אני מכירה היטב. זה הצד המוכר, שאת תמיד יודעת כמה הוא שווה ומי הוא ושהוא תמיד יהיה שם. הצד שכביכול לא נשחק ולא נעלם.

 

אז לפני כמה חודשים גיליתי את הצד השני של המטבע. הצד שלפעמים יש עליו ציור ולפעמים פרצוף, הצד הטריקי, הצד שמהתל בנו. כי את אף פעם לא בדיוק יודעת מה יופיע מצידו השני. האם הוא יהיה פרצוף או האם ציור. האם יפעיל בך את הדמיון.

 

אז לפעמים את מחפשת את הצד הבטוח, את הצד שאת יודעת תמיד מה תמצאי בו, את הצד ה"חזק" את הצד הצפוי. כשאת רוצה אותו הוא שם וגם כשלא, את צריכה אותו שם, את אוהבת שהוא שם.

 

אבל את חולמת על הצד השני, חלומות נעימים ולא נעימים. חולמת על מה תמצאי שם. חולמת כמה טוב יהיה הצד השני. ואת בסך הכל צריכה להפוך את המטבע על הצד השני ולראות. אבל אם תהפכי את המטבע, הצד שאת כל כך אוהבת ייעלם...

 

אם יש צד אחד שאת אוהבת, את לא יכולה לחפש את הצד השני, את לא יכולה גם לא פעם אחת, גם לא לשניה להפוך את המטבע. אפילו לא כדי להציץ, אפילו לא סתם כדי לספק את יצר הסקרנות שצף ועולה בך מפעם לפעם.

 

הצד שאת רוצה איתך, יהיה איתך וזה תלוי רק בך. כי גם אצלו יש מטבע ואת לא רוצה שהוא יהפוך אותו לצד השני ושאת תיעלמי.

 

 

כל פעם מחדש אני נזכרת, כל פעם מחדש אני מבינה, כמה אני אוהבת את הצד שאיתי, את החצי שמתאים לי, אהובי.

נכתב על ידי הויקונטית , 12/6/2009 13:05   בקטגוריות מהלב., אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)