לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אעלה אותךֳ על ראש שמחתי.


העולם שטחי. תיזהרו לא ליפול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009

בהמשך לשיחתנו


עזבתי את העבודה שלי. היום זה היום האחרון שלי כאן. היום במקרה יצא לי לחשוב על כל הדברים שלא הספקתי לעשות פה. אבל היי, למי איכפת. היום זה נגמר.

 

ברגשות מעורבים אני יוצאת אל דרך חדשה. דרך מעניינת יותר, דרך שאולי תועיל לי בחיים...

 

כשהגעתי בבוקר לא חשבתי שהיום שאמור להיות אחד הימים המרגשים או העצובים בשבילי, יהיה כל כך נטול רגש, רדום. לא ברור לי איך אחרי 5 שנים של קשרים, של עבודה משותפת, של חוויות משותפות וגם כיף - אין לאנשים שעבדתי איתם/עבורם שום רגשות כלפיי.

 

לא ברור לי...

נכתב על ידי הויקונטית , 30/9/2009 14:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התנצלויות והסברים


החלטתי למחוק את הקטע הקודם. אני לא חייבת הסברים לאף אחד.

 

כשהתחלתי ללמוד ימימה, בהשראתה של אימא שלי שכל הזמן אמרה לי לצאת מהשיפוטיות והביקורתיות, הבנתי שנשים זה עסק מאוד מסובך וכנראה אני ספציפית מסובכת. קבוצת נשים: אישה בת 50+ שלוקחת ללב כל דבר, בחורה בת 30 שלא מוצאת בן זוג, עוד אישה מבוגרת מאוד שלא מוצאת כיוון בחיים ואני. 

 

להסתכל פנימה, להכיר את האני האמיתית, להיפטר מהילדה המצולקת, לשחרר את הרע ולתת לטוב להוביל אותנו. זה באמת נשמע כמו בולשיט אבל זה עזר לי. זה עזר לי להבין שאני ביקורתית ונוטה לשפוט, שאני מלאה בכעסים על ההורים שלי, שהילדה שאני מאוד מצולקת ושיש לי אישיואים עם אימא שלי, הכל מהילדות.

 

וכמעט על הכל התגברתי, נשארו לי עוד כמה דברים מהילדות שלי שאני צריכה לפתור. הדברים שכנראה משפיעים עליי ומובילים אותי לעשות שטויות או לא לחשוב עד הסוף על מה שאני עושה.

 

יש כמה צלקות שלא אוכל להיפטר מהם כנראה. סוג של חורים שחורים באישיות שלי שאי אפשר לסתום.

 

אחד מהחורים האלה הוא כל מה שסובב סביב נושא האהבה. עד לפני כמה שנים לא חשבתי שאני מסוגלת לאהוב באמת. כי אהבתי וזה נגמר ואז שוב אהבתי ושוב התאכזבתי, אפילו כשחשבתי שהנה, יש לי משהו לאהוב ושהוא יהיה איתי עד שאני אחליט לשחרר, גם הוא נלקח ממני. אז אולי בכלל לא כדאי לי לנסות, אולי אני אשאר אני חסרת הרגש, חסרת האמפטיה, הביקורתית, השיפוטית. אולי.

 

אז בגלל שהיום ערב יום כיפור החלטתי להתנצל בפני כל מי שלא הבין אותי נכון, אני מבקשת סליחה על כל השטויות שעשיתי, על כל המילים הפוגעות, על כל המעשים שלא נחשבו עד הסוף, על הביקורת, על חוסר האהבה.

 

סליחה.

 

שיהיה לכולם צום מועיל.

נכתב על ידי הויקונטית , 27/9/2009 11:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועוד פנטזיה


לפני יומיים בערך חלמתי חלום מאוד מעניין.

יש פאב בהרצליה פיתוח שאני מאוד אוהבת לצאת אליו, עם הבנות כמובן (גארדן יודעת)...

בחלום שלי, אני יוצאת לשם עם ב' מה שלא קורה אף פעם והוא ממש אוהב את המקום וממש מתלהב ממנו.

ואני אומרת לו "הלוואי שהיה לי חלק פה" והוא לא מהסס וניגש לאחד הבעלים ושם לו הצעה על השולחן.

הצעה מפתה ביותר כנראה.

ב' קנה לי חלק ואני שותפה במקום.

מה שב' לא ידע הוא שאחד הבעלים, זה שקיבל ממנו את ההצעה, הוא האהוב מכולם. אני קוראת לו י'.

י' מאושר עד מאוד מהשותפה החדשה (אני).

הרמנו כוסית לחיי שותפות ארוכת ימים.

שתינו.

ואז שתינו עוד.

וגארדן ו_M_ נכנסו חינם באישורי.

והצ'ייסרים זרמו על השולחן.

וזרמו.

וגם אנחנו זרמנו, לחדר VIP.

והיה חשוך.

והיה רעש.

 

העיקר שזה היה חלום.

ויש לי תמונה.

נכתב על ידי הויקונטית , 14/9/2009 12:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר שבוע


כבר שבוע שאני חושבת על זה שאני בבית כבר חודש ולא היה לי סוף שבוע אחד להסתלבט על כורסאת הטלוויזיה המפנקת שלי. לא היה לי סוף שבוע אחד לנוח. בלי לבשל/לנקות/לכבס/לתקן וכו' כבר שבוע אני חושבת על - איזה כיף זה שכל הזמן יש לי מה לעשות...

טוב אז מאז שאני בבית ויש לי סקס פרוע כל יום, אני מאושרת. אני חושבת שלא הייתי מאושרת ככה כבר שנתיים. מאז שהקונספט של לגור עם ההורים שלו עלה לא היה לי רגע מאושר אחד. מה שהכי מעניין הוא שהוא תמיד היה הנחמה הכי גדולה שלי - ב'. כמה אני אוהבת אותו. אני יודעת שאני אוהבת אותו כי אחרת, איך הייתי יכולה לסבול את כל השטויות שלו. אני יכולה לצטט כאן את מארג' סימפסון מהפרק שהומר ומארג' הולכים לטיפול זוגי כשבעצם הומר רק רוצה לתפוס דג שמן ולספר את כל המגרעות והמנהגים המגונים שלו. אבל אין צורך, כי גם אם אני אשים את כולם בצד אחד של המאזניים, ובצד השני את מעט הדברים הטובים - לחלוטין אני אמצא משקל גדול יותר בטוב.

אני חושבת שכשיש בצד אחד אהבה, הצד השני אוטומטית יותר קל. מסקנה - אהבה זה כבד. זה משקל אך לא מעמסה, זה כובד אבל לא קושי, זה עליך אבל זה לא נטל.

ממש התגעגעתי לכתוב על אהבה. אני חושבת שמשהו רציני מת אצלי, או לפחות נכנס לקומה, בתחום האהבה בשנתיים האלה. לאט לאט הנה הוא מתעורר ואני מצליחה להתעורר בבוקר, ואני מצליחה להתגלגל לצד השני בלי שיהיה קרש קשה באמצע, ואני מצליחה להסתובב ערומה בבית בלי לפחד שמישהו (לא רצוי) יכנס בדלת בלי לשאול רשות.

ויש לי HD.


נכתב על ידי הויקונטית , 13/9/2009 23:03   בקטגוריות מהלב.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  הויקונטית

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להויקונטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הויקונטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)