לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Only God Can Judge Us


In three words I can sum up everything I''ve learned about life: It goes on

Avatarכינוי:  .Nast

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2017

טעם של פעם.


מדהים כמה בלוג יכול לשמר תחושות של רגעים.


 


 


 


מהו הטעם הזה של פעם? כנראה של נעורים, גיל ההתבגרות בשיא עזותו.


 


הוא זה שמעקצץ לפעמים עדיין על קצה הלשון.


 


 


לא בדקתי במדויק אבל לא כתבתי כאן כבר שנים, לא זוכרת איפה נעצרתי, ואני אפילו עדיין לא יודעת לאן אני מפליגה.


הרוח שינתה כיוון במקצת, אבל לספינה יש עוד כברת דרך עד להגעתה ליעד. או יעדים. 


זה אף פעם לא יכול להיות רק אחד, כי אז נתקע על איזה אי בודד או עיר עמוסה באנשים לא שלווים.


 


 


 


אז,


איזה טעמים חדשים התגלו על-ידי בלוטות הטעם?


כנראה מה שאני אערבב במיקסר הזה שנקרא החיים.




[00:04]


פשפשתי לי קצת בבלוג,

להפתעתי הבלוג משמר תחושות לא מוכרות ולא זכורות, של אהבה גדולה מפעם, 

ממרום גילי אני יכולה להגיד שזו הייתה רק תחפושת של אהבה, ואפילו לא תחפושת מוצלחת, כזאת שבוודאות לא הייתה זוכה בפרס בתחרות בפורים.

אבל הנצנצים שלה עדיין דבוקים אלי, עדיין לא הצלחתי לשטוף אותם.

וכנראה גם לא של התחפושות שהתחפשתי אחר כך.





נכתב על ידי .Nast , 6/9/2017 23:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nast אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nast ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)