לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

גמישה בטירוף / ריסים קצוצים


לא הייתה לי ברירה אלא להקשיב לך.

חזרת על טיעונייך פעם אחר פעם.

חשבתי על כך.

 

אתה מתנהג אליי כמו אל נסיכה.

אני לא רגילה לאהוב את זה.

את שואלת אותי איך עבר עלי היום.

 

זכית בי כבר חרף  היותי,

ואל תיבהל אם אפול מרגליי,

אל תתפלא שאוהב אותך בגלל כל מה שאתה,

לא יכולתי לשלוט בכך,

זה הכל אשמתך.

 

אהבתך כה שופעת, היא בלעה את כולי.

אתה אמיץ יותר מאיך שאני מתייחסת אלייך.

זה לא מס שפתיים.

 

זכית בי כבר חרף  היותי,

ואל תיבהל אם אפול מרגליי,

אל תתפלא שאוהב אותך בגלל כל מה שאתה,

לא יכולתי לשלוט בכך,

זה הכל אשמתך.

 

אתה תמיד דואג לדברים בלתי-שגרתיים.

אתה החזקת את נשימתך ואת הדלת בשבילי.

תודה על סבלנותך.

 

את המקשיב הטוב ביותר שפגשתי מעודי.

אתה החבר הטוב ביותר שלי,

חבר טוב פלוס הנאות.

למה לקח לי כל כך הרבה זמן?

 

מעולם לא הרגשתי כל כך בריאה.

מעולם לא רציתי משהו הגיוני.

אני יודעת עכשיו.

אני יודעת עכשיו.

 

זכית בי כבר חרף  היותי,

ואל תיבהל אם אפול מרגליי,

אל תתפלא שאוהב אותך בגלל כל מה שאתה,

לא יכולתי לשלוט בכך,

זה הכל אשמתך.
נכתב על ידי , 20/3/2006 14:29   בקטגוריות אחרי הכל את שיר, ברוך שעשני כרצונו  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיית הירח ב-20/3/2006 18:43



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)