לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

זה הזמן להתחיל להמשיך


מוצא את עצמי חוזר שוב לשם

לנבור מחדש במה שכבר עבר

לרגע מבקש להיאחז שוב במה שכבר נגמר

מסרב לשחרר את שבחרתי לעזוב

 

אך הרגע קצר, מתחלף באחר

שמזכיר את הטוב שאליי כבר חוזר

רגש עמוק שוב בי מפרפר

והפעם לתת לו לבקוע אני בוחר

 

החשש עולה כגירה בגרוני

מבקש שאותו שוב אלעס, אתמכר

מנסה בו להילחם בכוחות עצמי

אך רק היא מצליחה להרגיע אותי

 

אט אט הוא צונח כמעט ומרפה

אך ישוב ויאחזני כתמיד

מפעם לפעם ייחלש,

התפרצויותיו ייקהו,

 

עד שיימוג

ויתחלף

באחר

אותו אחר חדש שלבואו אני מייחל,

 

החשש הרגעי,

שכל מפגש איתה מרגיע את קיבתו

אך כמוני אין הוא יודע שובע

תמיד רוצה עוד!

 

שאפ פעם לא ייגמר...

נכתב על ידי , 3/4/2006 20:08   בקטגוריות ופתאום בחלומי, מחשבות מפוזרות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של WigWam ב-5/4/2006 15:43



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)