לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

אנשים הם כמו מגנטים...


"הכל מגנטים, אחי, אנשים הם כמו מגנטים"

 

בערך מאז שאני זוכר את עצמי, שזה מגיל 16 כי לפני זה לך תזכור,[1] הקפתי את עצמי ב"ידידות", אז בכל פעם שהייתי צריך לדבר עם חבר על דברים חשובים (בחורות, זיונים (:-O) ו... זהו, בעצם) מצאתי את עצמי מדבר עם חבר ממין נקבה. מה שאולי יכול להסביר כמה מהחלומות שלי, את הנטיה הבלתי-נסבלת שלי (על-ידי סביבתי הקרוב, לי זה דווקא עושה טוב, בד"כ) לנבור בדברים ואולי גם את היחס הקריר שלי לסטוצים (שאני משתתף פעיל בהם, ככה בכללי אין לי שומדבר נגד).

 

היום, כנראה בהשפעת המחסור החריף באלכוהול בדמי, הרמתי טלפון לפיזה, סוג של חבר הכי טוב שלי כזה, וקבענו להיפגש לבירה של בין ערביים (אחלה מילה לתאר אחלה זמן ביום). שלוש גינס וחצי קופסה ווינסטון לייטס אח"כ,[2] שחרר פיזה את המשפט שבכותרת.

אין לי ממש כח לפרט את התיאוריה (המוכחת!!) שמאחורי משפט אלמותי זה, מה שכן פתאום התחוור לי שגברים מבינים גברים הרבה יותר משנשים מבינות אותי.

 

עניין של פרספקטיבה כנראה.

 


 

התלבטתי המון אם לשכנע את אהובתי להצטרף אליי לשבת. מצד אחד, לא בילינו כבר הרבה זמן, הרבה זמן ביחד. התרגלתי לראות אותה כל יום (ממש!!) והיא אפילו לא התחילה להימאס עליי, כך שהמעבר ללהיפגש יום כן יומיים לא (פסח...), הראה לי פתאום כמה כיף להיות איתה כל ערב. מצד שני, היא הבטיחה לבוא ממש בקרוב, ואני אוהב להתכונן לקראת דברים, אז למה להקדים את המאוחר כשאפשר להתענג על הציפייה לקראת בואה? לבסוף הזוהמה בדירתי הכריעה את הכף...

 


 

קמתי ב-14 וחצי [ככה זה כשנהנים בלילה ;) מאוד נהנים (L)], והתחלתי להשתעל ולהתעטש ללא סיבה, עד שהבנתי שיש סיבה – הזוהמה בדירה שלי!! נכנסתי לאטרף של ניקיונות, אבק, ספונג'ה, אמבטיה, שירותים, מטבח, עציצים (??), קיצר הפכתי את הבית שיהיה ראוי למגורי אדם.

 

מסקנה: עדיף לסחוט רגשית את אמא שתבוא לנקות שוב – לא משנה כמה פעמים עברתי עם הסחבה על הרצפה בסלון, לא הצלחתי לגרום למרצפות להיראות נקיות באמת.

 

כשסיימתי לנקות היה כבר 17 ורבע... קצת מאוחר להזמין לשבת, למרות שבמהלך הניקיונות אבא שלי התקשר לשאול אם אני מגיע לבד או אם איתה, וממש התאכזב שהיא לא באה (מה, אני לא מספיק?) ואחותי עשתה וידוא הריגה כשהתקשרה חמש דקות אחריו לשאול אותה שאלה וכששמעה שאני בא לבד אמרה: "טוב, לא נורא".

  


 

חשבתי לכתוב גם על המפגש עם האקסית, הניסיונות של פיזה לשכנע אותי לתת לו לינק לבלוג (לא יקרה!!), כמיהתי לחיבוק מאהובתי, ועל הרצון-לאו-בר-כיבוש שלי ללטף את בטנה ההו-כה-סקסית. אבל לא כתבתי. כי נהייתי ממש רעב, בא לי תותים!!

 

להית'

 

אוהל אינדיאני

 


 

לינק למילות השיר שמצוטט בפתיח החדש שלי. ג'וני קאש. יהי זכרו ברוך.

 


 

מחר, 15:00, הפועל נגד הרצליה, שידור ישיר בערוץ 1 לעצלנים מביניכם, נא להחזיק אצבעות לאדומים, תודה!! [גם אם אתם קופים שיושבים במזרחי;) ]

 


 



[1]  כן, הייתי די חננה, אז הדחקתי...;)

[2]  אני לא מעשן!! אבל שאחרים יעשו מה בראש שלהם ;)

נכתב על ידי , 21/4/2006 23:37   בקטגוריות הגיגים מחיי כצמית משפטי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-26/4/2006 12:24



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)