לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

החמקמקה שבתחושות


התחלתי לכתוב יותר מדי פוסטים לאחרונה. אף אחד מהם לא הבשיל וכולם נזרקו לפח האשפה (האמיתי או הוירטואלי) שלי, שהתחיל כבר להתמלא יתר על המידה. יש בי צורך עצום לכתוב, להעביר את כל מה שאני לא מצליח להביע בצורות אחרות לכתב, ולהפיץ! לאו דווקא בקרב הרבים (כלומר, כאן בבלוג צנוע זה) אלא ישירות אל נשוא המכתב. לכתוב אל מישהו. לפעמים אל עצמי. מכתבים שכבר בראשיתם, עוד לפני המעבר מהראש אל קצות אצבעותיי האוחזות בעט או במקלדת, ממוענים ליעד מוגדר מראש.

מכתב לאהובתי. ועוד אחד. וגם תגובה. מכתב גנוז אחד. חלופת מכתבים עם אנשים קרובים. חדשים. המון ביטויי רגש, ניסיונות להמחיש או להמחיז תחושות ומחשבות שהתחוללו בחיי בין אותם דפים, בין אותן מילים. אבל היכנשהו במעבר הזה מראשי, נפשי או ליבי אל התוצר המוגמר (הכתוב או המודפס) איבדו מצורתם.

אני משקיף קצת על עצמי. מסתכל על דברים שעברתי בשבועות האחרונים. קצת מבחוץ. מרחיק את מבטי. התמונה נראית לי שונה מאיך שראיתיה כאשר הרגע התרחש. שיחות שניהלתי, החלטות שלקחתי, מחשבות שחשבתי, מקבלים לפתע זוויות חדשות.

אני נפעם מהעוצמה והמהירות שבה תחושותיי הפנימיות משתנות. כהרף עין מועקה מתחלפת בהקלה, עצב מתחלף בחיוך, בלבול מתחלף במבוכה. תוהה ההפכתי לכלי קיבול של תחושות? מהדהדות הן בתוכי, ממלאות את כולי, מטלטלות אותי. אני תיבת נגינה. והצלילים מתחלפים בי בדיסהרמוניה משוועת.

ועוד רגע חולף, היד שמסובבת את תיבת הנגינה שהיא אני התעייפה או אולי אני עייפתי. הצלילים מתעמעמים או שאולי רק מתעתעים. בי. ופתאום המנגינה הממשיכה לבקוע כבר מתחברת למשהו מוכר. ושוב אני מביט על תיבת הנגינה מבחוץ, עתה המנגינה הרמונית להפליא והחיוך בעיניי שוב מתרחב...

תחושות שונות כל כך בקעו מתיבתי. רגשות מתערבבים, מחשבות מתנגשות, דיסהרמוניה קולית הופכת להרמוניה רגשית. ואותו רגע שבו הצלילים התכווננו לכדי מנגינה שוב חמק ממני. נעלם מבלי שעמדתי על טיבו.

 

אותה יד חמקמקה

המפעילה את תיבת הנגינה שהיא אני,

מוכרת כבר היא לי.

נפגשנו בחטף,

פעמים מספר בעברי,

את מבטה לא הפנתה אליי,

החמקמקה שבתחושות,

רק סיננה מבין אצבעותיה,

משפט קצר אחד:

אל תחפש אותי. אני אותך אמצא.

כזאת אני,

אהבה.


עדכון 21.6.06 שיר שהתנגן לי פתאום בראש :-) I listen to the wind To the wind of my soul Where I'll end up well I think, Only God really knows I've sat upon the setting sun But never, never never never I never wanted water once No, never, never, never I listen to my words but They fall far below I let my music take me where My heart wants to go I swam upon the devil's lake But never, never never never I'll never make the same mistake No, never, never, never [Cat Stevens - The Wind]
נכתב על ידי , 20/6/2006 18:47   בקטגוריות אהובתי, אחרי הכל את שיר, מחשבות מפוזרות, ריפוי בכתיבה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-29/6/2006 20:02



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)