לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

איתך


שוב הריח שלה ספוג במצעיי

שוב הטעם שלה לא מש משפתיי

שוב לחישותיה מתערבבות בגניחותיה

שוב חוזרת התחושה שהאושר מעבר לפינה

 

רגעים איתה וחיים בלעדיה,

שבאו אחרי חודשים של חיים איתה ורגעים בלעדיה,

בראש מהדהדות התהיות, השאלות, הספקנות מקננת.

והלב בשלו. לא מרפה. אף לא לרגע.

 

 

שוב גופה נפרש למולי במלוא הדרו,

שדיה תפוחים, פטמותיה זקורות, מזמינות הן אותי,

עכוזה מתקמר, מרהיב בחציפותו, דורש את נגיסתי,

צווארה מתעקל, רך ומתוח, שפתיי מנשקות עד אובדן חושים.

 

שרדנו שבועות קשים מנשוא,

לפנינו עתיד מבטיח,

אושר איתה, כה פשוט וקסום

אושר איתי, כה קל ונפלא.

 

 

שוב מביט בה בשנתה, מעריץ את שלוותה.

מתהפך מצד לצד, מקנא בהתמסרותה.

קולה המנומנם ממלמל כמתוך חלום,

מבקשת שוב את ידי המלטפת,

לוחשת כתמיד מילות אהבה, ודורשת לשומען עוד פעם אחת.

עוד פעם, עד בלי די.

 

הלילה מתקרב לקיצו, אך בעצם עוד לא התחיל...

 

 

נעדרתי. פוסט בלוגולדת שנה לא נכתב מעולם. פוסט פרידה נגנז. פוסט חזרה הצטרף לחברו הגנוז. בין לבין שרדתי ארבע חתונות (בלי לוויה), תעצומות נפש בלתי-רגילות, סחרור מתמשך, ספקות ופחדים התערבבו בידיעה מעורפלת ועתיד לא-ברור.

 

החלטתי לבחור ולא לברוח.

 

אהובתי, אישה שלי, אני אוהב אותך.

 

איתך.

 

 

התגעגעתי לכאן. התגעגעתי לכתוב. התגעגעתי לפרסם. אני כאן כדי להישאר.

נכתב על ידי , 1/8/2006 15:32   בקטגוריות אהובתי, ריפוי בכתיבה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-7/8/2006 21:14



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)