לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עד שהטמטום נעשה יותר נוח


היא אמרה לי שאני: "לא שפוי! .... את הפיסקאות הראשונות, אתה יכול פשוט לגזור ולהדביק בתור פוסט! אותי הן הרסו מצחוק! [אז מה שיש לי חוש הומור מעוות!]".

נו, שיהיה, פוסט זה מוקדש לה ולכל מעריצי בארץ ובעולם כולו 

 

"אז נחזור להתחלה - אני לא פקאצה!! לא שיש לי התנגדות להיות אחת כזאת, אחרי הכל אני לובש ורוד מדבר בקול מאנפף ומשתמש בסמייליים למכביר, אבל אני לא פקאצה, קשה להסביר למה, זו מין תכונה כזאת שאו שיש לך אותה או ש... לא! ולי אין!!

 

מנהלות [אמנם לא פקאצה אבל כן מעתיק מבלוגרים אהובים :]

"תיקנו לי את המזגן ביום ב-11 בבוקר, ובזמן שהטכנאי תיקן אני שיחקתי פיפ"א2006  להנאתי (הצעתי לו מים, אני לא מארח עלוב...) והוא סיים ואני עדיין לא סיימתי את המשחק, אז רק 7 דקות אחרי שהוא הלך קמתי לסדר את החדר ולטאטא את ערימת האבק והג'יפה שהצטברו מאחורי המיטה שהזזתי עבורו כדי שיוכל לעשות תיקונים במזגן, ומסתבר שאבק זה כבד!! לפחות בכמויות שהיו אצלי, שקלתי לשווק אותן אבל אין לי משקל ולתת סתם ככה מחיר לשקית אבק נראה לי לא לעניין, פעם ניסיתי את זה עם מסמרים, הייתי ממציא מחיר לפי המשקל של המסמרים על מתקן השקילה הדמיוני שבכף ידי השמאלית, אבל אנשים לא ממש אהבו את זה ואמרו שאשקול במשקל אמיתי (כאילו מה? כף ידי השמאלית לא מספיקה לכם??) ותמיד היה יוצא להם לשלם יותר כי הכף יד שלי לא הייתה מכוונת כל כך. וגם גיליתי שאחד הנרות שהדלקתי באחד הלילות ***********************[צונזר]********************** נזל מהשולחן טלוויזיה על המיטה ועכשיו כל הסוף של המיטה שלי אדום, שזה מושלם, כי אני אוהב אדום (כמעט כמו שאני אוהב ורוד, רק קצת יותר!) אבל זה אדום ארגמני מדי אני מעדיף יותר אדום אש או אדום מט ולא כל כך אדום ארגמני שמזכיר דם קרוש, למרות שאין לי בעיה עם דם קרוש, בעיקר כשנפצעים מהיתקלות בגבשושית במגרש אספלט, כלומר גבשושיות יש בעיקר במגרשי דשא אבל גם במגרשי אספלט יש לפעמים התבקעויות של האספלט, וזה יכול ליצור גבשושיות וכשנתקלים בהן אז בד"כ, לא תמיד כי יש אינסוף דרכים ליפול, אבל בד"כ נפצעים בברך, ואז אתה מדמם אבל לא רוצה להפסיד את התור שלך כי יש מלא "הבאים" (כאלו שמחכים לקבוצה שתפסיד כדי להיכנס ואם אתה מפסיד אז אתה יוצא והופך להיות האחרון בין הבאים, וזה מעצבן, כי יש תור, שזה כמו לעמוד בפקק, רק בלי אוטו ממוזג) אז אתה ממשיך לשחק ובינתיים הדם נקרש, ואז הפצע מתחיל להגליד, אלא אם אתה מפוצץ אותו ואז שוב יש דם, והוא שוב נקרש, וזה אחלה של דבר, חבל שאי אפשר להיפצע ככה בהזמנה... אבל אני קצת סוטה מהנושא.

 

חוץ מזה שתיקנו לי את המזגן, גם דיברתי עם בעל הדירה השווה (כלומר הדירה שווה, בעל הדירה הוא בסדר, כלומר הוא קצת נמוך, ויש לו תווי פנים לחוצים מדי והוא מדבר ב"ש" כמו צחי מנווה חמציצים רק בלי הבעיה בשורוק/קובוץ, מה באמת ההבדל בין שורוק לקובוץ??, והוא עושה קרחת שזה יכול להיות סקסי אם אתה בחור סקסי שעושה קרחת, אבל הוא לא, אז ככה יוצא שהוא סתם בחור (לא "סתם בחור" אלא בחור סתם, את יודעת, כן?) פסדר והדירה שווה) שאמר שהוא מעדיף אותנו אבל יש בעיה כי החוזה של השותף המיועד שלי נגמר רק ב-31 לספטמבר ובעל הבית הנאצי שלו (הוא לא באמת נאצי הוא בכלל ייקי אבל יש סיכוי, הרי איפה הכי כדאי לנאצי להתחבא מאשר בגבעתיים? כל כך הרבה זקנים, מי ימצא אותו שם? זה הרבה יותר בטוח מארגנטינה וגם נשמע נחמד "שלום! אני הנאצי מגבעתיים" או "נאצימגבעתיים87", לא?) לא מסכים שהוא יביא דייר חלופי אז זו בעיה קלה. אבל בעל הדירה השווה (לא צריך לחזור על ההסבר ממקודם נכון? ממקודם, זו מילה מרגיזה, היא ממש מגעילה, כמו "לכשאוכל" או "שכשנכתב" כאילו מישהו מתסלבט עלייך ובכוונה מקלקל את העברית) אמר שהוא יחכה לנו עוד יומיומיים, אז נראה...

סוף מנהלות..."

 

 יופי אז עכשיו יש לי פוסט חדש...

 

 


 

אני אוהב אותך אישה שלי ומתגעגע עד כלות  [בשביל זה בטוח שווה לפבלש ]

נכתב על ידי , 21/8/2006 16:59   בקטגוריות הגיגים מחיי כצמית משפטי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-29/8/2006 23:18



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)