לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

פתאום נהיה קיץ


אמש התבזתי בפעם המאה

חלמתי שוב עלייך בלונדינית קטנטנה

שתיתי אצל אושיק חלומות די חריפים

האגו התנפח הרגשתי עננים


אמש שוב הקאתי בחצר האחורית

שתיתי מהברז חלודה משמעותית

ובעטו בי מול כולם כי לא הייתי בצבא

ומה זה לב רגיש מול בטחון של מדינה


נהייתי חקלאי מצצתי דונם דשא

ולא אלך לישון לא אלך לפני ש...

לא אלך לישון לפני שאת קצת תלטפי

כבר חצי תל ברוך יודעים שאני יהודי


תמיד את באה אחר כך כשהעיניים נסגרות

תמיד את באה בחלומות

ועכשיו אלך לישון, אקום לי מאוחר

ושוב מחר יהיה אותו דבר

אמש התבזתי בפעם המאה

אמש

_________________________________________

 

כ"ד באייר התשס"ו, אחה"צ.

נכתב על ידי , 28/8/2006 11:56   בקטגוריות אחרי הכל את שיר, מחשבות מפוזרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)