לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

תל אביב


ברקים ורעמים מפלחים את הלילה.

ריח של גשם טרי מכסה את השדרה.

השקט מופר רק על ידי ההולכים והשבים מבית הקפה השכונתי.

 

שיחה מחממת לב מאהובתי הקרובה-רחוקה לפני שאני מתיישב על הבאר.

לוגם פיינט של גינס, מביט מהחלון אל העיר, שלי?

אולי בפעם הראשונה...

 

אחרי שהחשבון שולם הבארמנית מפתה להישאר, עם רוג'ר ווטרס ששר על הצד האפל של הירח, אחריו עולים ג'ים מוריסון והדלתות בתזמון מושלם למזג האוויר עם Riders on the Storm,

עוזבים את הבאר לצליליו הנוגים של לו ריד, שסוגר יום מושלם.

 

השדרה כמעט ריקה מאנשים, בחור מטייל עם כלבו, שתי בחורות בשיחה קולחת על ספסל ממול.

חותך לכיוון הדירה, מציץ לפיצוציה, בזווית העין קולט את מקרר הגלידה.

כדור שוקולטה נימוח בגביע, מתחסל לו בהליכה הקצרה לעבר הדירה, שלי היא כבר קצת בית.

 

לילה טוב.

 

נכתב על ידי , 25/10/2006 01:47   בקטגוריות מחשבות מפוזרות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-4/11/2006 12:22



4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)