לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ריפוי בכתיבה


צועד. בעיר שבעל כורחי כבר מוכרת לי, מבלי משים למדתי לחבב אותה. שקט לא אופייני ממלא את הרחובות, אפלולית של שעות ערב מוקדמות מתחילה להשתלט, האוויר ספק עומד ספק מלטף. צועד. מחשבות של אושר ממלאות את ראשי, התהיות אליהן התרגלתי נפקדות.

להתפנק. קרמבו מוקה בשני שקלים, מקלף את העטיפה באיטיות, משתעשע במחשבה ליישר את עטיפת נייר הכסף הצבעונית כמו שהייתי ילד, פח אשפה מרובע אפור נקרה בדרכי וקוטע את השעשוע באיבו. נוגס בציפוי השוקולד הדקיק, טועם מהקציפה האוורירית, חש במתיקות בגרוני. להתפנק. מחשבות על אהובתי ממלאות את לבי, החששות אליהם התרגלתי נפקדים.

להתעטף. משרך רגליי בשדרה מוארת, ממוסס את שארית הביסקוויט בחיכי, קוטף פרח לבנבן שקורץ לעברי. חלקיקי תמונות, שברירי הבזקים מהחודש האחרון בחיי, מתחלפים אל מול עיניי. געגוע למקומות רחוקים וכמיהה למחוזות מוכרים. מרגיש את החורף שוב מתקרב ורוצה רק לשוב להתעטף. 

 


 

התנתקתי. היה כיף לא להיות כאן, בייחוד כי ידעתי שאחזור. סיפורים ו/או חוויות מהטיול שלי לתאילנד יזרמו בקרוב.

 

הייתי שרוי בתלבטות* לגביי פוסט החזרה, עכשיו אני מרוצה ולכן ארשה לעצמי לצטט שיר שאליו התוודעתי בזכות חברי למסע בצפון תאילנד. 

 

 

כל הימים את משחקת/ פאבלו נרודה

כל הימים את משחקת באור היקום.

אורחת דקיקה, את באה בפרח ובמים.

הנך יותר מן הראש הקטן הלבן שאני חובק

כאשכול בין ידי יום-יום.

 

אינך דומה לאיש מאז אהבתיך.

תני לי ואפרוש אותך בקרב זרים צהובים.

מי כותב את שמך באותיות עשן בינות לכוכבי הדרום?

הה, תני לי ואזכור אותך כמו שהיית אז, בטרם היותך.

 

פתאום מיללת הרוח, מכה בחלון הסגור.

הרקיע הוא רשת גדושה דגים אפלים.

לכאן תבאנה לבסוף כל הרוחות, כולן.

הגשם מתערטל.

 

ציפורים חולפות במנוסתן.

הרוח. הרוח.

אוכל להילחם רק בכחות אנוש.

הסערה מסחררת עלים כהים

ומתירה את כל הסירות שנקשרו לשמיים הלילה.

 

את כאן. הה, אינך בורחת.

את תעני לי עד לצעקה האחרונה.

התכרבלי לך לצדי כמו עולה בך פחד.

אך צל מוזר רץ פעם בעיניך.

 

עכשיו, גם עכשיו, קטנתי, את מביאה לי פרחי יערה,

ואפילו שדיך מבשמים.

בעוד הרוח העצובה דוהרת וקוטלת פרפרים

אני אוהב אותך, ושמחתי נושכת את שזיף שפתייך.

 

כמה כאב לך בודאי להתרגל אליי,

אל נפשי הבודדה והפראית, אל שמי המניס את כלם.

כמה ימים ראינו את איילת השחר בוערת ונושקת לעיננו

ואת הדמדומים משתרעים מעל ראשינו במניפות חגות.

 

מלותי המטרו עליך כגשם לטופים.

זה כבר אהבתי את גופך, גוף צדף שהזהיב בשמש.

אדמה אותך אף לאדונית היקום.

 

אביא לך מן ההרים פרחים עליזים, פעמוניות,

אלסרים כהים וסלי בר מלאי נשיקות.

אני רוצה לעשות איתך

מה שהאביב עושה עם עצי הדבדבן

 

 

מוקדש לך אישה שלי. 

 

שנה טובה לכולכם וגם לי.

 מיתס


* מילה חדשה שהתקבלה לאחרונה לשפתנו העשירה ואשר באה לתאר את המצב בו נמצא אדם שמתלבט.

 

נכתב על ידי , 17/10/2006 19:19   בקטגוריות אחרי הכל את שיר, ריפוי בכתיבה, מחשבות מפוזרות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיתס ב-27/10/2006 13:05
 



חרישית היא נרדמת


מוצא חוצה את דרכי

שומניה נמעכים בכפ ידי

קולה רושף, שוצף, קוצף

ציפורניה מבקשות להינעץ בבשרי

רגליה מפושקות, עיניה מסוחררות

וכל מהותה עונג

רק נשימתה מבקשת חמלה

 

שרועה על גבה

דוממת

חצי אלכסון, גונבת מזרון

חרישית היא נרדמת

 

יונקת אותו אליה בתאווה

מיומנות מקולסת.

הודף אותה מכתפיב

לא חדלה מלרכון עוד, ועוד

חופן את שדיה, נושך קלות את פטמתה

לופתת את איברי, באיטיות משפדת עצמה עליו

שפתה התחתונה ננעלת בין שיניה

זיעה ניגרת ממצחה אל בין עיניה

מתעצם בתוכה

נעלמה החמלה

 

פוקד.

נעמדת.

מכופף את גבה

משעין את ידייה על החלון

רגליים מפושקות מעט

אגן מורם

שתי ידיים בנקודות האחיזה

(טליה מושלמת)

חודר אליה באבחה, מתענג על צליל המפגש של גופי בגופה

הולם בה בחוזקה

איברי נעוץ עמוק בתוכה

בידי אוחז את שיערה, מושך

את ראשה לאחור, מסיט

את שיער לחשוף את עורפה,

נושף קלות ולוחש באוזנה

בעוד ידי השנייה מטיילת במורד גופה

לש את שדיה

חש בקשיות פטמותיה

גולש לבטנה

מסיט את היד, פתאום כבר לא נוגע

היא יודעת למה לצפות

אצבע קלה על דגדגנה

כבר לא לוחש, לשוני מתלטפת סביב התנוך שלה

ידיה כבולות, רגליה כושלות, גופה נרעד

הולם בה בחוזקה

 

שרועה על הצד

מחייכת

חצי כפית, גונבת חיבוק

חרישית היא נרדמת

 


עדכון:

"Mits, I will make you shesh-besh babies & grow old with you!!"

 

פתאום מתחשק לי לשחק אוסה דוסה

 

ואם כבר עידכנתי, אז יש שיר חדש וממכר של הג'ירפות, גג שמו. אם שמעתם אז הפזמון בטח לא יוצא לכם מהראש - "והיא עולה לגג באמונה שלמה שהיא עשתה טעות קשה" - רציתי להביא את כל המילים אבל הוא כבר עשה את זה, אז תקראו אצלו.

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2006 20:30   בקטגוריות ברוך שעשני כרצונו, ופתאום בחלומי, ריפוי בכתיבה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-6/9/2006 21:16
 



איתך


שוב הריח שלה ספוג במצעיי

שוב הטעם שלה לא מש משפתיי

שוב לחישותיה מתערבבות בגניחותיה

שוב חוזרת התחושה שהאושר מעבר לפינה

 

רגעים איתה וחיים בלעדיה,

שבאו אחרי חודשים של חיים איתה ורגעים בלעדיה,

בראש מהדהדות התהיות, השאלות, הספקנות מקננת.

והלב בשלו. לא מרפה. אף לא לרגע.

 

 

שוב גופה נפרש למולי במלוא הדרו,

שדיה תפוחים, פטמותיה זקורות, מזמינות הן אותי,

עכוזה מתקמר, מרהיב בחציפותו, דורש את נגיסתי,

צווארה מתעקל, רך ומתוח, שפתיי מנשקות עד אובדן חושים.

 

שרדנו שבועות קשים מנשוא,

לפנינו עתיד מבטיח,

אושר איתה, כה פשוט וקסום

אושר איתי, כה קל ונפלא.

 

 

שוב מביט בה בשנתה, מעריץ את שלוותה.

מתהפך מצד לצד, מקנא בהתמסרותה.

קולה המנומנם ממלמל כמתוך חלום,

מבקשת שוב את ידי המלטפת,

לוחשת כתמיד מילות אהבה, ודורשת לשומען עוד פעם אחת.

עוד פעם, עד בלי די.

 

הלילה מתקרב לקיצו, אך בעצם עוד לא התחיל...

 

 

נעדרתי. פוסט בלוגולדת שנה לא נכתב מעולם. פוסט פרידה נגנז. פוסט חזרה הצטרף לחברו הגנוז. בין לבין שרדתי ארבע חתונות (בלי לוויה), תעצומות נפש בלתי-רגילות, סחרור מתמשך, ספקות ופחדים התערבבו בידיעה מעורפלת ועתיד לא-ברור.

 

החלטתי לבחור ולא לברוח.

 

אהובתי, אישה שלי, אני אוהב אותך.

 

איתך.

 

 

התגעגעתי לכאן. התגעגעתי לכתוב. התגעגעתי לפרסם. אני כאן כדי להישאר.

נכתב על ידי , 1/8/2006 15:32   בקטגוריות אהובתי, ריפוי בכתיבה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-7/8/2006 21:14
 




דפים:  
4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)