לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גבולות


לבנות לי מגדל של נייר

רציתי להקיף עצמי במלים

כתובות, דבורות, מתרוצצות סביבי

ללא ליאות, כאור הנר למרגלות מיטתי

 

לבנות לי ארמון לחישות

רציתי לשקוע בין אינסוף רחשים

מדגדגות, מעקצצות, ממוקדות רק בי

ללא הרף, כמשב הרוח המבקש לחדור מבעד לחלוני

 

לבנות לי מגרש חיוכים

רציתי לבהות בם עד קץ הימים

חצאים, שלמים, לפחות חלקם מיועדים לי

בכל רגע, כרעב התמידי שלי

 

לשתול לי גינת אהבים

רציתי לטבול את ראשי בתחושה הנצחית

מתפרצת, מרגשת, דו-כיוונית

תמידית, כמו שמופיעה כל ליל בחלומי

 

על מגרשי

בניתי את ארמוני

שתלתי סביבו את גינתי

מקווה שעתה,

המגדל יהיה חזק דיו להכיל את כולי.

נכתב על ידי , 6/4/2006 18:46   בקטגוריות אהובתי, אופטימיות קוסמית, טופ 5, ריפוי בכתיבה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של wigwam ב-7/4/2006 18:18
 



משהו קטן וטוב


חושב שזה מהר

רוצה שזה לא ייגמר

נפעם לגלות, כל יום מחדש

שהיא עוד כאן.

 

נתפש בקלות רבה מדי,

חושף הרבה יותר מאשר שואף

אך עדיין מתקשה להתחרט

פשוט טרוד מדי בלהתרגש

 

לכמה רגעים חטופים

משתכנע באמיתות החיוך

בכנות צלילי הפינוק

בדברים שהיא לוחשת

 

מעסיקה היא את מחשבותיי

כמעט ללא הרף

מפתיעה ללא גבולות

ממיסה גם את הרגש

 

נסוג קצת לאחור

רוצה לבחון את עצמי

אך מעדיף לבהות בה

ומרחוק כמו מקרוב

 

חושב שזה מהר

רוצה שזה לא ייגמר

נפעם לגלות, כל יום מחדש

שהיא עוד כאן.

נכתב על ידי , 21/2/2006 19:52   בקטגוריות ריפוי בכתיבה, אהובתי, מחשבות מפוזרות, טופ 5  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של wigwam ב-22/2/2006 13:20
 



ככה זה כשיש (רק) שניים


קטנים וחומים, עלעלים של סתיו

מקיפים אותי, גווייתי מתקררת.

קול אצור בתוכי מסרב לפרוץ

ולשחרר את זעקתי לעולם.

 

חולפים העוברים והשבים,

ממהרים בצעידתם להמשך יומם,

לא רואים או שמא מתעלמים

האם זה משנה כלל? לא לי...

 

לפתע מרגישה את ידי מתרוממת

מחפשת גזע להיתמך, להישען

מגששת ותרה אחר המשען

שיבוא ויאושש את שארית כוחותיי, וחיי

 

אך רק הוא יושב שם. מחייך. ושותק.

מעשן, ושותק.

מחכה שאעשה את הצעד אליו,

שאשבר לפניו.

 

מסרבת להיכנע, ידי עדיין תרה באפילה

אחר גזע, ענף אפילו זלזל, שיהיה לי למשען

לא! לא אפנה אליו עוד את ראשי.

לא אעניק לו את אותה תחושה מוכרת.

 

היד מתעייפת, איתה גם קודקודי.

רוחי עוד לוחמת, מונעת ממני להפנות ראשי,

אך גם היא תישבר, ואני אסתובב.

 

מייד הוא יזדקף, לא יחדול לחייך.

גם לא לעשן. רק יניד בראשו כמו אומר:

"בואי, ילדה. הולכים, ההצגה נגמרה..."

 

ואני, אציית כתמיד.

וכל שאבקש הוא שיפסיקו המחשבות,

שלא יטרידו יותר את מנוחתי,

שאוכל לפחות למצוא מרגוע לנפשי,

אם לא לגופי...

 

נכתב על ידי , 16/2/2006 16:04   בקטגוריות ריפוי בכתיבה, ופתאום בחלומי, ברוך שעשני כרצונו, טופ 5  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של באד זיינמאן ב-19/2/2006 10:47
 




דפים:  
4,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)