לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"זה לא אני, זה הוא" - בלוג BDSM / בדסמ / סאדו / סדו / שליטה / סקס / אהבה - מערכת יחסים אלטרנטיבית


בלוג העוסק בשליטה כניעה והתמסרות . יחסי bdsm / בדסמ / סאדו / s&m. יחסים בין אדון / דום / מאסטר / שולט לבין הסאבית / שפחה / כלבלבה / הנשלטת המתוקה שלו. הבלוג מכסה בין היתר נושאים כגון: בונדאג' / bondage / קשירות , חינוך , אילוף , ציות , וגדוש בשלל תמונות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סגירת ישראבלוג


לפי מה שאמרו הולכים לסגור את ישראבלוג...

אז רק להזכירכם, יש לי בלוג בדסמ גם בתפוז: http://blog.tapuz.co.il/drmr

ויש לי גם טאמבלר: http://jekyl.tumblr.com

 

נכתב על ידי dr jekyll and MASTER hyde , 21/1/2018 23:13   בקטגוריות BDSM, חדשות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-22/1/2018 01:04
 



אנשים לא קוראים


קצת מצחיק.

מצחיק עצוב.

אנשים.

בלוגרים... כאלה שאמורים לאהוב לקרוא ולכתוב - לא קוראים הוראות... 

כתוב בטבעת הבדסמ, במודגש "█אין אישור לבלוגים פרטיים או חסרי תוכן!█". 

ובכל זאת, יש חכמים, ו ח כ מ ו ת (ללא הפליות) שמגישים את בלוגם הפרטי לאישור לטבעת. 

עכשיו תגידו לי, מה ההגיון כאן מה? 

אם אני לא יכול לבדוק את התוכן. אם אני לא יכול לבדוק את הגיל. אם אני לא יכול ליצור אפילו קשר ולשאול מה הגיל - למה שהבלוג יאושר למה? 

אז מילא אם הם רוצים שהבלוג יהיה פרטי... אפשר ליצור קשר במייל. להסביר. אבל הם אפילו לא יצרו קשר במייל. סתם שלחו בקשה. 

אם עושים משהו סתם, איזו תוצאה תהיה לזה? עניינית או סתמית? P: 

(אגב, אם אתם רוצים למשוך אל בלוגכם, שחבר בטבעת, קהל חובב בדסמ, יעזור לכולנו אם כל בלוגר יזמין בלוגרים אחרים לטבעת). 

נכתב על ידי dr jekyll and MASTER hyde , 23/3/2014 17:38   בקטגוריות חדשות, BDSM, אהבה ויחסים, אינטרנט, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-23/3/2014 18:18
 



שנה טובה, גמר חתימה טובה


 

בדסמ קינקי

 

 

שנה טובה, גמר חתימה טובה
ותעשו רק מעשים טובים, מובן? סוטים P:

 


סאבית קינקית


 

נכתב על ידי dr jekyll and MASTER hyde , 13/9/2013 16:04   בקטגוריות BDSM, חדשות, אהבה ויחסים, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-3/11/2013 16:09
 



תחרות טבעת - בדסמ / bdsm / סאדו


 

bdsm בדסמ סאדו מאזו

 

 

שלום לכולם! 

כמנהל "טבעת - בדסמ / bdsm / סאדו" אני שמח להכריז על תחרות! 

מי שיזמין הכי הרבה בלוגים לטבעת יזכה לככב תקופה בטקסט תאור הטבעת! 

http://israblog.co.il/ring_list.asp?ringcode=8564

האופציות הן - או שתאמרו לכל בלוגר שאתם מזמינים שימסור לי שאתם אלו שהזמנתם אותו.

או שתשלחו לי מייל לגבי כל מי שהזמנתם במרוכז. כל מי שאכן יצטרף יזקף לזכותכם! 

בהצלחה!

נכתב על ידי dr jekyll and MASTER hyde , 24/4/2013 20:04   בקטגוריות BDSM, חדשות, סאדו מאזו, סקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנוכה שמח!


בדסמ חנוכה חג חגים עירום ארוטיקה נשלטת שפחה סאבית
חג אורים שמח!!! 
איך אפשר בלי להזכיר את הקלישאות של "אז אגמור בשיר מזמור"? "נר לי נר לי נר לי דקיק"? ;-) 
כל חג זה מצחיק מחדש.
אגב, מי שלא קרא, מוזמן לקרוא סיפור קינקי לחנוכה: כאן
נכתב על ידי dr jekyll and MASTER hyde , 8/12/2012 19:53   בקטגוריות BDSM, סאדו מאזו, סקס, אהבה ויחסים, סיפרותי, חדשות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-24/1/2013 14:23
 




דפים:  
Avatarכינוי:  dr jekyll and MASTER hyde

מין: זכר

Skype:  dr_jekyll_and_master_hyde 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

66,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdr jekyll and MASTER hyde אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dr jekyll and MASTER hyde ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)