לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Psychoholics' life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לא צריך לשאול הרבה שאלות , פשוט תקראו את השיר.



אתמול ב-10 לפברואר, אני ואנה הלכנו לבחור מתנות לדימה ורומה , היא ליום הולדת ואני ליום האהבה. הסתובבנו , צחקנו .. אף על פי שידעתי שכשאני אבוא הביתה , אני שוב אתחיל לבכות .
"לפחות עודדתי אותך קצת?" היא שאלה " אנה , אי אפשר לעודד אנשים , זה עובר לפרק זמן מסויים , אבל זה יחזור כשלא תהיי לידי " ,
היא עשתה פרצוף חמוץ ואמרה " רק אל תורידי את השיר של צ'איי ודביום " , באותו רגע לא ייחסתי לו חשיבות , סתם עוד שיר של בחורה שמחכה
לאהובה ביום הולדתה, אבל ברגע שהגעתי הביתה והסתקלתי במילים שלו שוב, התחלתי לבכות , לא האמנתי עד כמה השיר הזה מדבר עליי.

אני חושבת שרובכם מכירים את "Chay vdvoem - den' rojdeniya" , אני רק מקווה שלא תכירו , כמוני  , את השיר הזה יותר ממה שמצריך.

Воскресенье. День рожденья у тебя
Поздравляют твои лучшие друзья
С утра подарки, телеграммы, звонкий смех
Сегодня праздник для всех

В руках букеты, твои слёзы на фольге
Обнимет мама, но трудно боль держать в себе
Вокруг веселье, каждый хочет дать совет
Но его рядом нет

Ты погасила свечи, загадала желание
Чтоб в этот вечер он пришёл на свидание
Этот вечер он провёл с тобой
Не надо ни подарков, ни цветов, ни внимания
А только чтоб осуществилось желание
В день рожденья твой




נכתב על ידי , 11/2/2009 09:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 317386798 




27,555
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Elle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Elle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)