לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באק העירום

מצחיק? אני לא מבטיח. מאתגר? לא בטוח. פנטסי? אולי. אבל אני מבטיח שיהיה מעניין- פשוט תכנסו ותקראו. סימכו על באק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

גשש בלש בפעולה אונס כל בחורה


מה קורה במדינה הזאת?? קיבינימט. ואני לא מדבר על המצב כלכלי החרא, שחיטויות, מצב בטחוני, מלחמות אחים, גימל יפית, והמצב החברתי (הקיפו את השונה). לא אכפת לי מכל אלה. אני מדבר על האופנה העכשווית הזאת של שחיטת הפרות הקדושות. אני מדבר על כך ששום דבר יותר היום לא טהור. ואני אסביר.

 

יושב לי בשירותים (שמתי לב שיותר מדי סיפורים שלי מתחילים בשירותים. זה פשוט ש...אני ממש אוהב לחרבן) פותח עיתון ומעיין. לפתע אני מגיע לתמונה של חנן גולדבלט. ישר למראה חנן גולדבלט, המוח שלי מתחיל להזכר בסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים, יותר שנונה מסיינפלד, יותר דרמטית מהסופרנוס, יותר מותחת מתיקים באפילה, כן כן אני מדבר על הסדרה ב"ה" הידיעה,"בלי סודות". איזו סדרה מדהימה. אני זוכר את עצמי יושב מהופנט מול המסך כאשר "אלפי" (הגוש פלסטלינה) הוריד את הניקוד מהמילה והילדים לא ידעו איך לקרוא אותה. אני זוכר את שני הפרצופים השחורים שמשלימים אחד את השני, אחד אומר "שה" השני אומר "לום" ואז הם חוזרים יחדיו על המילה במלואה "ש-לום, שלום". ואני הכי זוכר, אבל הכי זוכר את גשש בלש (חנן גולדבלט) כשהוא מנסה לפתור עוד תעלומה בפקחות שאופיינית רק לגשש בלש: "אני שומע בכי. סימן- שמישהו בוכה" גאון הדור.או כאשר הוא ניצב מול ארבע אותיות: ש,ש,ש,ר ומנסה לבדוק איזו אות יוצאת דופן, וכל הילדים, ואני בתוכם, צועקים לטלוויזיה אחוזי אמוק "ה-ר' גשש בלש, תבחר ב-ר'". איזה נוסטלגיה. אם יש משהו שידעתי זה שאם יש בעיה גשש בלש יפתור אותה, הוא תמיד יציל את המצב. לאחר שטף הזכרונות המשכתי לקרוא את הכתבה ופתאום נפגשתי במילים שלא תואמות את גשש בלש "אונס" "בית משפט" וכדומה. גל של דיכאון עז שטף אותי. איך זה יכול להיות שגשש בלש יעשה את הדברים האלו. גשש בלש התמים. גשש בלש הפיקח והמחושב. אל תיקחו ממני גם את גשש בלש. לקחתם לי את מיכל ינאי האגדית עם הקלטת פורנו שהיא הוציאה. לקחתם לי את נעמי שמר כמו קקות. לקחתם לי קיפי הקיפוד והפכתם אותו לקיפי הערבי שהורג יהודים לארוחת בוקר. עוד בסוף יגלו שדרדסבא עשה מעשים מגונים בדרדסית ושסנופקין מעשן גנג'ה כל שני וחמישי וסרח אונס את סנורקה יחד עם מומין. אתם משאירים אותי בלי ילדות. בגלל זה המדינה שלנו איך שהיא נראית. כי לאף אחד אין גיבורים שהוא יכול להיאחז בהם. תשאירו לי מישהו. ובגלל זה הגעתי למסקנה החד משמעית- חני נחמיאס לשלטון. אם יש מישהי שאפשר לסמוך עליה במדינה הזאת, זאת חני נחמיאס. היא היחידה שלא אנסה אף אחד ומבחינתי היא גם לא הזדיינה עם אף אחד אף פעם (תנו לי לחשוב). היא לעולם לא תגנוב והכי חשוב- היא תמיד אבל תמיד שמחה. אז אם יש לכם מדי פעם רגעי משבר, אם לפעמים אתם מרגישים פשוט מיואשים, אם נכשלתם טסט, אם בשלתם את האטריות יותר מדי עד שהם יצאו דביקות מדי, אם השתנתם ונשארה לכם יותר מטיפה במכנסיים, אם שודדים חטפו אתכם ואילצו אתכם לראות מרתון של ערוץ הכנסת, אם איבדתם קוביה בשש בש ואתם נאלצים לזרוק את אותה קוביה פעמיים, אם איזו שוטרת שמנה עם זקן וציצים נבולים נתנה לכם קנס על חצייה ברגל באור אדום, אם הריגוש המיני הגדול ביותר שלכם כל יום הוא לראות את אודטה אומרת "ואני אהיה פה" בצורה חושנית,אם הלכתם יחפים בבית וזרת שלכם נתקעה במשהו שגורם לך לרצות להתאבד, אם המחשב אומר לכם שהוא עשה פעולה לא חוקית והיישום ייסגר, אם נתקעתם במעלית עם איזו כוסית ובדיוק נזכרתם שלא צחצחתם שיניים הבוקר, או אם סתם החיים חרא- פשוט תזפזפו לערוץ 23 בכל שעה של היממה (אם אני לא טועה זה משודר כל יום כל היום) ותהנו משיניה הבוהקות של חני נחמיאס ותזכרו שהיא האחרונה שאפשר עוד להיאחז בה, את כל השאר כבר מזמן לקחו לנו.

                                                                 גשש בלש בפעולה

                                                                             פותר כל תעלומה

                                                                                    מרגיש עירום מתמיד

                                                                                                        באק

 

 

נכתב על ידי , 9/9/2005 14:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאק העירום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באק העירום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)