לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  life can be good =)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

i`m back


וואו שנה וחצי לא הייתי פה...

כבר נבהלתי שחשבתי ששכחתי את השם משתמש שלי לבלוג. אבל הנה זה הוכיח את עצמו הבלוג הזה היה הרבה יותר מסתם עוד בלוג עבורי והתפלאתי שאני לא זוכרת איך נכנסים אליו... המייל שאיתו פתחתי את הבלוג הוא לא המייל שלי היום וזה היה רק ניחוש פרוע והנה זה עבד...\

השבוע משום מה \ אין לי מושג מה קרה אבל נזכרתי במקום הזה, באתר הזה, בפינה הזו שהייתה לי שיכלתי פשוט להקליק על העכבר ותוך רגע להגיע לפינה הקטנה שלי , למקום שלי לפרוק, לתגובות החמות, לחברים שלי פה, לאהבה שלי ולאנשים שהיו ואינם עוד והותירו אחריהם רק צלקת...

 

היום יותר מתמיד אני מחפשת וצריכה שוב את הפינה הזו, אין לי מושג איזה סוג של מערכת יחסים זה הולך להיות , אין לי מושג כל כמה זמן אני הולכת לכתוב פה ומה אני הולכת לכתוב פה , אבל נראה לי שזה חלק מהעניין של לחזור לכאן, אני לא מחוייבת לכלום אבל זה עדיין נשאר שלי..

 

כשהדמעות שלי מטפטפות והעיינים זולגות ללא סיבה וברקע שיר של לינקין פארק מתנגן שאין לי מושג איך הוא הגיע פתאום להשמעה שלי ביוטיוב אני בוחרת לסיים כרגע את הפוסט.

 

וואו מרגישה שחזרתי כל כך הרבה זמן אחורה.

 

שמחה להיות פה שוב.

שבת שלום,

אוהבת

אני

נכתב על ידי life can be good =) , 25/6/2010 23:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-26/6/2010 00:42



12,098
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlife can be good =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על life can be good =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)